🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: تایمر ظرفشویی به قابلیت پر اهمیت است که شما بسته به نوع ظروف و شتشوشوی خود آن را تنظیم می کنید
  3. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
  4. سوال: علت طولانی شدن زمان شستشو ظروف چیست؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
  5. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12945.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مچ بند واقعیت افزوده فیسبوک فرمان‌های مغزی را اجرا می‌کند [تماشا کنید]

فیسبوک مدت‌هاست رویای توسعه تجهیزاتی که با فرمان مغزی کار می‌کنند را دنبال می‌کند و در همین راستا در حال توسعه مچ بند واقعیت افزوده هوشمندی است که می‌تواند فرمان‌های مغزی را تشخیص داده و آنها ...

فیسبوک مدت‌هاست رویای توسعه تجهیزاتی که با فرمان مغزی کار می‌کنند را دنبال می‌کند و در همین راستا در حال توسعه مچ بند واقعیت افزوده هوشمندی است که می‌تواند فرمان‌های مغزی را تشخیص داده و آنها - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر جویبار استان مازندران - را به اجرا کند.

مچ بند واقعیت افزوده فیسبوک به کابران امکان کنترل - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر جویبار استان مازندران - سیستم‌های کامپیوتری را تنها از طریق فرمان‌های مغزی فراهم می‌کند. در نتیجه کاربران تنها با فکر کردن به کاری که می‌‌خواهند انجام دهند و استفاده از عینک واقعیت افزوده فیسبوک می‌توانند با سیستم‌های کامپیوتری ارتباط برقرار کرده و دستورات مغزی آنها اجرا شود.

فیس‌بوک می‌گوید این مچ‌بند هوشمند می‌تواند سیگنال‌های مغزی کاربران را دریافت کرده و آنها را به فعالیت‌های حرکتی ترجمه کند، لذا کاربران تنها با فکر کردن در مورد کارهایی که می‌خواهند انجام بدهند، می‌توانند اشیا دیجیتالی را حرکت بدهند یا کارهای مشابه دیگری انجام بدهند.

مچ‌ بند هوشمند فیسبوک مجهز به حسگرهای مختلفی است که آن را قادر می‌سازد حرکات مورد نظر کاربر را تشخیص داده و با استفاده از - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر جویبار استان مازندران - فناوری «الکترومیوگرافی» (EMG) برای به انجام رساندن فرمان‌های مغزی استفاده کند. در الکترومیوگرافی پالس‌های تولید شده از سلول‌ها در حالت‌ انقباض و انبساط پایش می‌شود. دستبند هوشمند فیسبوک نیز از همین فناوری برای تشخیص فرمان‌های مغزی استفاده می‌کند. در نتیجه کاربران می‌توانند فقط با - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر جویبار استان مازندران - فکر کردن کارهای مختلفی انجام بدهند. مثلا با فکر کردن در مورد حرکت انگشت دست، منوهای واقعیت افزوده را مورد استفاده قرار بدهند.

کاربران می‌توانند از طریق عینک هوشمند همزمان کلیه اطلاعات، داده‌ها،‌ نقشه‌ها و تصاویر مورد نیاز را نیز در اختیار داشته باشند. ظاهرا هنوز نامی برای این دستبند انتخاب نشده است و زمان رونمایی و عرضه این دستبند هوشمند نیز مشخص نشده - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر جویبار استان مازندران - است.

تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر جویبار استان مازندران

مهرماه سال گذشته فیسبوک «CTRL-Labs» را به مبلغی در حدود 500 تا یک میلیارد دلار تصاحب کرد. CTRL-Labs روی مچ‌ بند‌های مجهز به فناوری EMG کار می‌کرد و برنامه‌های بلند پروازانه‌ای را در حوزه کنترل تجهیزات با امواج مغزی دنبال می‌کرد.

فیسبوک با خرید این شرکت قصد داشت یک قدم دیگر به رویای خود در زمینه توسعه تجهیزاتی که با فرمان مغزی کار می‌کنند - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر جویبار استان مازندران - نزدیک شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone