🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
  2. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
  5. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12964.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

شرکت خدمات ابری Backblaze حجم بالایی از داده‌ها را تصادفا به فیسبوک فرستاد

Backblaze، ارائه دهنده فضای ذخیره‌سازی و پشتیبان ابری، اعلام کرد نوعی کد ردیابی متعلق به فیسبوک موسوم به «پیکسل تبلیغاتی» که تصادفا در سایت این شرکت اجرا شده بود را حذف کرده است. شرکت Backblaze ...

Backblaze، ارائه دهنده فضای ذخیره‌سازی و پشتیبان ابری، اعلام کرد نوعی کد ردیابی متعلق به فیسبوک موسوم به «پیکسل تبلیغاتی» که تصادفا در سایت این - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کردستان استان کردستان - شرکت اجرا شده بود را حذف کرده است.

شرکت Backblaze با انتشار گزارشی اعلام کرد: «ما از ابزار Google Tag Manager برای بکارگیری کدهای شخص ثالث - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کردستان استان کردستان - استفاده می‌کنیم. این ابزار کدهای فیسبوک را هم در خود دارد. در تاریخ ۸ مارس ۲۰۲۱، یک کمپین تبلیغاتی جدید برای - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کردستان استان کردستان - فیسبوک ایجاد شد و یکی از پیکسل‌های تبلیغاتی را فعال کرد. این کد فقط جهت اجرا در صفحات مارکتینگ طراحی شده بود - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کردستان استان کردستان - اما - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کردستان استان کردستان - ناخواسته در پروفایل مشتریان نیز اجرا شد.»

Backblaze زمانی از این موضوع آگاه شد که یکی از - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کردستان استان کردستان - کاربران - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کردستان استان کردستان - در توییتر اعلام کرد مشخصات برخی از فایل‌های او مثل اسامی و سایز فایل‌ها در حال ارسال شدن به سرورهای فیسبوک هستند. معمولاً از پیکسل‌های تبلیغاتی فیسبوک فقط در صفحات بازاریابی استفاده می‌شود، اما در این مورد، کمپین تبلیغاتی Backblaze تصادفا به گونه‌ای تنظیم شده بود تا در صفحه‌های دیگر از جمله صفحات web UI که فقط توسط کاربران ثبت نام کرده قابل دسترسی هستند، - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کردستان استان کردستان - اجرا شود.

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کردستان استان کردستان

Backblaze پس از بررسی موضوع متوجه شد که کدهای ردیابی شخص ثالث در صفحه b2_browse-files2.htm اجرا شده‌اند که کاربران از طریق آن به فایل‌های B2 Cloud Storage دسترسی پیدا می‌کنند. - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کردستان استان کردستان - این کمپانی همچنین متوجه شد که ۹ هزار و ۲۴۵ کاربر بین - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کردستان استان کردستان - تاریخ ۸ مارس تا ۲۱ مارس حین فعال بودن کمپین تبلیغاتی فیسبوک از این صفحه دیدن کرده‌اند.

در طول کمپین، کد ردیابی شخص ثالث حجم بالایی متادیتا (metadata) از جمله اسامی فایل‌ها، سایز و تاریخ آن‌ها را جمع‌آوری و روی سرورهای - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کردستان استان کردستان - فیسبوک آپلود کرده است. خوشبختانه این اتفاق برای مشتریانی افتاده که حین دسترسی به فایل‌های ذخیره شده خود - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کردستان استان کردستان - در B2 Cloud Storage روی دکمه پیش نمایش اطلاعات فایل کلیک کرده‌اند.

Backblaze می‌گوید تمام مشتریانی که از این اتفاق تحت تأثیر قرار گرفته‌اند را خبر خواهد کرد و در آینده روی کدهای شخص ثالث نظارت بیشتری می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone