🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  2. سوال: چگونه هزینه تعمیر ظرشویی من قابل پرداخت خواهد بود؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
  3. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  4. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  5. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12933.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به گوشی گیمینگ بلک شارک 4 پیش از رونمایی رسمی [تماشا کنید]

گوشی‌های هوشمند و قدرتمند مخصوص گیمینگ سری بلک شارک 4 در دو مدل شامل بلک شارک 4 و 4 پرو قرار است سوم فروردین ماه به صورت رسمی معرفی شود. پیش از فرارسیدن موعد رونمایی ...

گوشی‌های هوشمند و قدرتمند مخصوص گیمینگ سری بلک شارک 4 در دو مدل شامل بلک شارک 4 و 4 پرو قرار است سوم فروردین ماه به صورت رسمی معرفی - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران - شود. پیش از فرارسیدن موعد رونمایی رسمی، ویدیویی از این موبایل قدرتمند به اشتراک گذاشته شده که طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد.

علاوه بر انتشار ویدیو، پوسترهای - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران - تبلیغاتی - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران - این دستگاه نیز در شبکه اجتماعی ویبو چین منتشر شده است و طراحی پنل پشتی آن را در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای به نمایش گذاشته است.

ویدیو منتشر شده نشان می‌دهد که بلک شارک 4 از - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران - نمایشگر OLED بهره می‌برد. در پنل پشتی این گوشی هوشمند نیز ماژول - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران - دوربین سه گانه با چیدمان افقی با قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی دیده می‌شود. دوربین سلفی نیز در حفره روی نمایشگر جای گرفته است. با وجودی که - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران - بلک شارک 4 در واقع یک گوشی هوشمند مخصوص گیمینگ محسوب می‌شود و عملکرد دستگاه نسبت به برخی مشخصات دیگر از جمله دوربین در اولویت‌های بعدی قرار دارند، اما شرکت تولید کننده تصمیم گرفته در سری جدید دستگاه‌های گیمینگ خود توجه ویژه‌ای - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران - به مشخصات دوربین نیز نشان دهد.

گوشی‌های هوشمند سری بلک شارک 4 در دو مدل شامل بلک شارک 4 و بلک - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران - شارک 4 پرو - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران - با بهره‌مندی از چیپست اسنپدراگون 888 و اسنپدراگون 870 در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. گوشی هوشمند جدید مجهز به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ سریع 120 وات پشتیبانی می‌کند و می‌تواند دستگاه را در مدت زمانی کمتر از 15 دقیقه به صورت کامل شارژ کند.

لازم به ذکر است که بلک شارک 4 دارای دو کلید فیزیکی است که تجربه کاربری بهتری را نسبت به کلیدهای لمسی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

با توجه به اینکه دفع حرارت و حفظ کارکرد - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران - بالای پردازنده و رم برای این گوشی گیمینگ حائز اهمیت است، موبایل جدید مجهز به - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران - سیستم خنک کننده سه بعدی قدرتمند و یکپارچه است. درنهایت باید دید گوشی‌های هوشمند سری بلک شارک 4 با چه مشخصاتی در تاریخ سوم فروردین‌ماه رونمایی می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone