🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و نحوه عملکرد میکروسوئیچ فولوتر چگونه است؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
  4. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
  5. سوال: آیا باید هزینه زیادی صرف ظرفشویی خود کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات دستگاه شما پس از بررسی توسط تکنسین طبق مصوبه مشخص خواهد شد و هیچ هزینه اضافی در بر نخواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12962.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی می ۱۱ اولترا با یک قابلیت انقلابی دیگر از راه می‌رسد

شیائومی می ۱۱ اولترا که قرار است در ۹ فروردین ماه معرفی شود تا به حال سر و صدای زیادی به پا کرده است. این گوشی با قابلیت‌هایی از جمله باتری جدید و پیشرفته و چیپست ...

شیائومی می ۱۱ اولترا که قرار است در ۹ فروردین ماه معرفی شود تا به حال سر و صدای زیادی به پا کرده است. این گوشی با قابلیت‌هایی از جمله باتری جدید و پیشرفته و چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ روانه بازار خواهد شد. اما شیائومی باز هم از یک ویژگی پیشرفته دیگر این گوشی گفته است: طراحی سیستم خنک‌کننده انقلابی.

در یک پست جدید که در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده، هم بنیان‌گذار شیائومی از طرح سیستم خنک کننده - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان - پیشرفته می ۱۱ اولترا گفته است. برخی از - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان - مواردی که از چینی به انگلیسی برگردانده شده کمی پیچیده و گنگ به نظر می‌رسد. کمپانی چینی عبارت «full phase cooling tech» را به کار برده که به نظر می‌رسد احتمالا اشاره به ۳ حالت ماده یعنی جامد، مایع و گاز داشته باشد. گفته شده سیستم خنک کننده جدید، به لطف «صفحه خیساندن محفظه خلاء» (vacuum chamber soaking plate) انتقال حرارت را تا ۱۰۰ درصد بهبود می‌دهد؛ البته مشخص نیست - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان - که شیائومی این سیستم را با - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان - خنک - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان - کننده چه گوشی دیگری مقایسه کرده است. این تکنولوژی قبلا در شیائومی می ۱۰ اولترا هم به کار رفته بود.

تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان

سیستم خنک کننده می ۱۱ اولترا با وجود نام عجیب و غریب، بر اساس همان اصول معمول دیگر سیستم‌‌های خنک کننده مبتنی بر لوله‌های گازی کار می‌کند؛ یعنی مایع داخل لوله‌ها حرارت را دریافت می‌کند و سپس - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان - با تبدیل شدن به گاز، دفع می‌نماید. در ادامه این ماده مجددا خنک شده و به - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان - مایع تبدیل می‌شود. این روند - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان - به صورت یک چرخه دائما ادامه پیدا کرده و به خنک سازی قطعات داخل گوشی کمک می‌کند. احتمال - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان - می‌رود منظور شیائومی از اشاره به جامد، همان صفحات انتقال گرما باشد؛ البته شاید با یک تکنولوژی پیشرفته‌تر طرف باشیم.

بر اساس آخرین اطلاعاتی که از این گوشی پیشرفته منتشر شده، می ۱۱ اولترا با ۱۲ گیگابایت رم همراه - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان - خواهد - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان - شد و باتری آن ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی دارد. همچنین مورد عجیب دیگری که در این گوشی به چشم می‌خورد یک بخش مشابه نمایشگر در پشت - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان - گوشی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone