🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
  2. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
  3. سوال: آیا تکنسین ها لوازم کافی و تخصصی برای تعمیرات را به همراه خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
  4. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  5. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12947.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات دوربین چرخشی گلکسی A82 افشا شد

گلکسی A82‌ سامسونگ به جای بهره‌مندی از دوربین ایزوسل سامسونگ، ظاهرا قرار است با دوربین 64 مگاپیکسلی سونی رونمایی و در دسترس کاربران قرار گیرد. سامسونگ ظاهرا روی گوشی هوشمند گلکسی A82‌ به عنوان جانشین ...

گلکسی A82‌ سامسونگ به جای بهره‌مندی از دوربین ایزوسل سامسونگ، ظاهرا قرار است با دوربین 64 مگاپیکسلی سونی رونمایی و در دسترس کاربران قرار گیرد.

سامسونگ ظاهرا روی گوشی هوشمند گلکسی A82‌ به عنوان جانشین گلکسی A80 کار می‌کند. این دستگاه قبلا در بنچمارک گیک‌بنچ و بلوتوث SIG رویت شده - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر جوانرود استان کردستان - است و اطلاعاتی در مورد آن به اشتراک گذاشته شده است.

براساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده از سوی منابع آگاه، ظاهرا گلکسی A82 با ماژول دوربین با طراحی متفاوت چرخشی کشویی رونمایی خواهد شد. وب‌سایت «GalaxyClub.nl» اطلاعات بیشتری در مورد دوربین اصلی - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر جوانرود استان کردستان - موبایل جدید سامسونگ منتشر کرده است.

تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر جوانرود استان کردستان

براساس گزارش منتشر شده از سوی این وب‌سایت،‌ گلکسی A82 با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی سونی IMX686 از راه می‌رسد و خبری از دوربین ایزوسل - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر جوانرود استان کردستان - GW2/1 سامسونگ نخواهد بود. اطلاعات بیشتری در - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر جوانرود استان کردستان - مورد سایر دوربین‌های - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر جوانرود استان کردستان - گلکسی A82 هنوز منتشر نشده است.

به نظر می‌رسد گلکسی A82 با هدف عرضه در بازار کره جنوبی تولید - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر جوانرود استان کردستان - می‌شود و ظاهرا کره‌ای‌ها قصد ندارند این گوشی هوشمند را در بازار - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر جوانرود استان کردستان - اروپا - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر جوانرود استان کردستان - عرضه کنند. همچنین گفته می‌شود برای رمزگذاری بهتر داده‌ها، چیپست دستگاه به فناوری «Quantum Random Number Generator» مجهز شده است.

پیشتر نیز گفته شده بود که گلکسی A82 با چیپست اسنپدراگون - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر جوانرود استان کردستان - 855 یا اسنپدراگون 855 پلاس، 4 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 11 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و با توجه به اطلاعات مربوط به - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر جوانرود استان کردستان - تاییدیه - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر جوانرود استان کردستان - بلوتوث SIG، موبایل جدید از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ گلکسی A80 در سال 2019 به بازار عرضه شد. این گوشی هوشمند از نمایشگر 6.7 اینچی امولد +FHD، چیپست اسنپدراگون 730G در کنار رم 8 گیگابایتی،‌حافظه داخلی 128 گیگابایتی و باتری 3700 میلی آمپر ساعتی در دسترس کاربران قرار گرفت.

همچنین گلکسی A80 با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین ثانویه فوق عریض 8 مگاپیکسلی و حسگر ToF 3D به بازار عرضه شد. اکنون باید دید کره‌ای‌ها قصد دارند جانشین گلکسی A80 را با چه مشخصاتی به بازار عرضه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone