🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39202.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

ضریب نفوذ تلفن همراه ایران چند درصد است؟

چندی پیش ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور توسط سازمان مقررات و تنظیمات ارتباطات رادیویی اعلام شد که تا آخر سه ماهه اول سال جاری را در بر می‌گرفت. با اینکه آمار سازمان رگولاتوری با ...

چندی پیش ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور توسط سازمان مقررات و تنظیمات ارتباطات رادیویی اعلام شد که تا آخر سه ماهه اول سال جاری را در بر می‌گرفت. با اینکه آمار سازمان رگولاتوری با ریزجزییات منتشر شده بود ولی حالا آمار ضریب نفوذ تلفن همراه ایران توسط اتحادیه جهانی مخابرات منتشر شده که کمی با اطلاعات قبلی تناقض - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - دارد.

در این گزارش آمده است که کشور ما با رشدی نسبی در این زمینه همراه بوده و با صعود چهار پله‌ای به رتبه 81‌ در سطح بین‌المللی رسیده است. این رتبه البته اختلافی فاحش با برنامه ششم توسعه در این رابطه دارد در این برنامه مقرر شده تا دولت با - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - رشد ۳۰ پله‌ای به رتبه‌ای نزدیک ۵۰ در دنیا برسد هر چند هنوز تا پایان دولت جدید وقت زیادی برای محقق شدن این امر باقی مانده است.

در بخشی از گزارش اتحادیه جهانی مخابرات به ضریب نفوذ تلفن همراه ایران پرداخته و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - گفته شده که به ازای هر صد نفر جمعیت کشور 100.07 مشترک تلفن همراه وجود دارد. این رقم با رقم پیشین اختلافی حدودا ۴ درصدی دارد چرا که رگولاتوری ضریب نفوذ تلفن همراه ایران را 104.13 درصد اعلام کرده بود.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر زیراب استان مازندران

حتی رییس سازمان رگولاتوری چندی پیش در مراسمی طی صحبت‌های خود رقمی بالاتر از این اعداد را به میان آورده بود:

«ضریب نفوذ تلفن همراه بالای - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - صد درصد و بالغ بر رقمی در حدود 110 درصد است؛ در حقیقت 85 میلیون سیم کارت فعال در شبکه ارتباطی کشور وجود دارد که از این حوزه 60 درصد مربوط به فناوری‌های نوین و استفاده از شبکه باند پهن است.

در گزارش قبلی اعلام شده بود که اپراتور اول از 56.02درصد در سال گذشته به - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - آمار 62.05 درصد در خردادماه امسال رسیده است و در ادامه گزارش به 40.1 درصد مشترکین اپراتور دوم از 38.84 درصد سال گذشته و 2.08 درصد سهم اپراتور سوم نسبت به  2.73 درصد سال گذشته نیز اشاره شده بود.

با این - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - حال تفاوت در دو نرخ شاخص ضریب نفوذ جهانی و کشوری وجود دارد؛ گزارش اتحادیه جهانی مخابرات ضریب نفوذ تلفن همراه ایران را برای امسال (2017 میلادی) حدود 100 درصد دانسته در حالیکه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - گزارش خرداد ماه 96 وزارت ارتباطات این رقم را ۱۰۴ درصد - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - اعلام کرده است.

در نتیجه اگر شش ماهه بعد - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - از خردادماه را در این مقوله به حساب بیاوریم (یعنی مدت زمانی که در آمار ارایه شده از سوی سازمان رگولاتوری لحاظ - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - نشده است) به کاهش ۴ درصدی می‌رسیم که با وجود رشد روز افزون بازار موبایل در کشور تعجب - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - برانگیز به نظر می‌رسد. برخی از کارشناسان بر این باورند که وقوع طرح رجیستری در سه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - ماه اخیر باعث این کاهش نسبی شده است - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - و بازار موبایل - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - به‌خاطر ناآگاهی برخی مردم و واهمه آنها از خرید موبایل نه تنها راکد شده بلکه رشد منفی داشته است.

البته باید صبر کرد و دید که سازمان رگولاتوری آمار جدیدتری را تا قبل از پایان سال شمسی جاری میلادی در این - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - مورد عرضه می‌کند یا خیر؟ چرا که آمارهای داخلی با توجه به دسترسی‌های داخلی و دولتی به برخی امور را می‌توان موثق‌تر از آمارهای بین‌المللی دانست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone