🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  2. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خرابی قطعات، خرابی موتور، برد، سیم برق و... باعث متوقف شدن کار جاروبرقی میگردد.
  3. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22013.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اپل مشکل پوشش ضد بازتاب در نمایشگر مک بوک ایر رتینا را تأیید کرد

در یادداشتی که اپل در اختیار تعمیرکاران رسمی خود قرار داده، به مشکل پوشش ضد بازتاب نمایشگر رتینا در بعضی از مدل های مک بوک، مک بوک ایر و مک بوک پرو اشاره شده است. ...

در یادداشتی که اپل در اختیار تعمیرکاران رسمی خود قرار داده، به مشکل پوشش - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر منجیل استان گیلان - ضد بازتاب نمایشگر رتینا در بعضی از مدل های مک بوک، مک بوک ایر و مک بوک پرو اشاره شده است.

پوشش ضد بازتاب، خیرگی (Glare) را از بین برده و نگاه کردن به نمایشگر را آسان تر می کند. این پوشش به دلیل فشارهای کلیدهای کیبورد، ترک پد و یا استفاده از پاک کننده ها - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر منجیل استان گیلان - فرسوده - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر منجیل استان گیلان - می شود. اپل اکتبر سال - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر منجیل استان گیلان - 2018 مک بوک ایر را به نمایشگر رتینا مجهز کرد.

کمپانی کوپرتینویی قبلاً گفته بود که مک بوک های دیگری که نمایشگر رتینا دارند نیز ممکن - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر منجیل استان گیلان - است با این مشکل مواجه شوند. این مدل ها شامل مک بوک پرو 13 و 15 اینچی و همچنین مک بوک های 12 اینچی که بین سال های 2015 تا 2017 به بازار عرضه شده - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر منجیل استان گیلان - اند، می شود.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر منجیل استان گیلان

اپل - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر منجیل استان گیلان - سال 2015 نمایشر فرسوده برخی از لپ تاپ های مشکل دار را به طور رایگان و البته بی سر و صدا تعمیر کرد. سایت MacRumors در گزارش خود اشاره می کند که اپل در یادداشت جدید به تعمیر رایگان مدل های مک بوک ایر با نمایشگر رتینا اشاره ای - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر منجیل استان گیلان - نکرده است، بنابراین کاربرانی که این مشکل را دارند احتمالاً با مراجعه به اپل استور باید هزینه تعمیر را بپردازند.

به دلیل شیوع ویروس کرونا در حال حاضر اپل استورهای خارج از چین و بسیاری از تعمیرکاران مجاز این شرکت تعطیل هستند و خدمات دهی به شکل آنلاین انجام می شود.

به فاصله کوتاهی از انتشار این خبر، اپل به - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر منجیل استان گیلان - سایت MacRumors گفت که مک بوک ایر معمولی یا رتینا شامل - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر منجیل استان گیلان - برنامه تعمیر رایگان نبوده و پوشش ضد بازتاب نمایشگر آنها مشکل ندارد. این شرکت اضافه می کند که در یادداشت خطایی رخ داده بوده که اکنون رفع شده است.

یکی از تعمیرکاران مجاز این شرکت اما ضمن مخالفت با اپل می گوید آنها از سال 2018 چندین مک بوک ایر دریافت کرده که پوشش ضد بازتاب آنها ایراد داشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone