🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
  4. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22009.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ابداع اسکلت خارجی مچ پا که دویدن را آسان تر می‌کند

مهندسان دانشگاه استنفورد وسیله ای ابداع کرده اند که با متصل شدن به مچ پاها دویدن را در مقایسه با کفش های ورزشی معمولی 14 درصد آسان تر می کند. این وسیله که به اسکلت ...

مهندسان دانشگاه استنفورد وسیله ای ابداع کرده اند که با متصل - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شهسوار استان مازندران - شدن به مچ پاها دویدن را - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شهسوار استان مازندران - در مقایسه با کفش های ورزشی معمولی 14 درصد آسان تر می کند.

این وسیله که به اسکلت خارجی شباهت دارد به مچ پا وصل می شود و آزمایشات نشان می دهند مصرف انرژی را در مقایسه با دویدن با کفش های استاندارد ورزشی 14 درصد کاهش می دهد. این اسکلت - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شهسوار استان مازندران - خارجی با همکاری محققان دانشگاه استنفورد - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شهسوار استان مازندران - ساخته شده و تأمین مالی آن را نایکی بر عهده دارد.

محققان می گویند این وسیله در حال حاضر با تردمیل و اتصال به کابل های مختلف کار می کند ولی وعده می دهند که نمونه سبک تر و قابل حمل ساخته خواهد شد. آنها امیدوارند در آینده افراد - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شهسوار استان مازندران - ناتوان یا - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شهسوار استان مازندران - کم توان جسمی بتوانند به کمک این وسیله تمرین کرده و نیروهای امدادی سریع تر و بیشتر بدوند.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شهسوار استان مازندران

نمونه های مختلفی از این اسکلت خارجی ساخته شد تا اینکه نهایتاً آزمایش یکی از آنها روی تردمیل کاهش 24 درصدی انرژی را در مقایسه با دستگاه خاموش نشان داد. - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شهسوار استان مازندران - این وسیله همچنین به دوندگان کمک کرد - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شهسوار استان مازندران - تا در مقایسه با دویدن با کفش های معمولی، به طور میانگین 14 درصد انرژی بیشتری ذخیره کنند.

محققان برای ساخت وسیله ای که بتواند دویدن را آسان تر کند، دو متد کمکی را در نظر گرفتند. در متد اول قدرت بیشتری در اختیار مفصل مچ قرار داده می شود - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شهسوار استان مازندران - که به کارگیری آن به کاهش مصرف انرژی و نرخ سوخت و - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شهسوار استان مازندران - ساز بدن منجر شد، بنابراین محققان به دنبال متد دوم رفتند.

در متد دوم یک فنر به اسکلت خارجی اضافه شد. در این روش با وجود کاهش ناچیز مصرف انرژی (نزدیک به دو درصد)، نرخ سوخت و ساز بدن حدوداً 11 درصد افزایش پیدا کرد.

محققان امیدوارند با ساخت این - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شهسوار استان مازندران - وسیله مردم را به تحرک بیشتر ترغیب کنند. بر اساس مطالعه ای که سال 2018 - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شهسوار استان مازندران - انجام شده، نزدیک به 25 درصد از افراد 19 تا 29 ساله در آمریکا - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شهسوار استان مازندران - در بازه 12 ماهه تنها یک بار می دوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلبهار نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام روزتون بخیر یه سوال داشتم تعمیرگاه شما آیا اطراف شاقوزکتی شهسوار تعمیرات جارو برقی بوش داره.
پاسخ: بله در شاقوزکتی شهر شهسوار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone