🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
  3. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
  4. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21997.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

ردمی K30 پرو معرفی شد؛ به صرفه ترین پرچمدار جهان

شیائومی دقایقی قبل از جدیدترین پرچمدارش یعنی ردمی K30 پرو رونمایی کرد تا به شرکت های بزرگ دنیای موبایل نشان دهد چگونه می توان کارآیی پرچمدار را با قیمت میان رده همراه کرد. ردمی K30 ...

شیائومی دقایقی قبل از جدیدترین پرچمدارش یعنی ردمی K30 پرو رونمایی کرد تا به شرکت های بزرگ دنیای موبایل نشان - تعمیرات جارو برقی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دهد چگونه می توان کارآیی پرچمدار را - تعمیرات جارو برقی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - با قیمت میان رده همراه کرد. ردمی K30 پرو جایگزین مدل پرفروش بازار جهان یعنی می 9T پرو می شود که در بازار کشورمان هم با استقبال قابل توجهی مواجه شد.

برخلاف نسل قبل، ردمی K30 پرو از نظر ظاهری با مدل غیر «پرو» یعنی ردمی K30 که چند ماه قبل معرفی شد تفاوت دارد. ماژول دوربین در این گوشی به شکل دایره طراحی شده و چهار دوربین به شکل مربعی - تعمیرات جارو برقی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در آن جای گرفته اند. شیائومی همچنین دوربین - تعمیرات جارو برقی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - سلفی 20 مگاپیکسلی این گوشی را به شکل پاپ آپ طراحی کرده است.

تعمیرات جارو برقی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

ردمی K30 پرو از چیپست اسنپدراگون 865 بهره - تعمیرات جارو برقی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - می برد و از شبکه 5G پشتیبانی می کند. نمایشگر 6.67 اینچی - تعمیرات جارو برقی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - امولد این گوشی با رزولوشن 1080p و پشتیبانی از +HDR10 نرخ رفرش 60 هرتزی دارد که از این منظر، پشت سر دیگر - تعمیرات جارو برقی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - پرچمداران 2020 قرار می گیرد.

دوربین اصلی گوشی از سنسور 64 - تعمیرات جارو برقی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مگاپیکسلی سونی IMX686 با لرزشگیر اپتیکال بهره می برد. در کنار این دوربین شاهد دوربین ثانویه 13 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض، دوربین - تعمیرات جارو برقی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ماکرو 5 مگاپیکسلی و دوربین عمق سنج 2 مگاپیکسلی هستیم. البته مدل دیگری از این گوشی به نام ردمی K30 پرو زوم، ترکیب دوربین بهتری دارد و به جای دوربین - تعمیرات جارو برقی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ماکرو، دوربین 8 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم 3 برابری اپتیکال و 30 برابری هیبریدی را در خود جای داده است.

تعمیرات جارو برقی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

از دیگر مشخصات ردمی - تعمیرات جارو برقی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - K30 پرو - تعمیرات جارو برقی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - می توان به فیلمبرداری 8K، جک هدفون، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار تحت استاندارد IP53، ارتباط NFC، وای فای 6، باتری 4700 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 33 واتی اشاره - تعمیرات جارو برقی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کرد. شیائومی همچنین سیستم بازخورد لرزشی گوشی را با یک موتور خطی بهینه سازی کرده تا تجربه بهتری را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

قیمت ردمی K30 پرو در چین برای مدل 6/128 گیگابایتی 425 دلار در نظر - تعمیرات جارو برقی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - گرفته - تعمیرات جارو برقی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شده و قیمت - تعمیرات جارو برقی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بالاترین مدل یعنی مدل زوم 8/256 گیگابایتی به 565 دلار می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone