🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
  3. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
  4. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22010.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

تخفیفان با «دماسنج» به کمک کسب‌وکارهای متضرر از کرونا می‌آید

سایت تخفیفان در راستای مسئولیت اجتماعی و باهدف حمایت از کسب‌وکارهای آنلاین و آفلاین در شرایط شیوع ویروس کرونا از طرح «دماسنج» رونمایی کرده که در آن کسب‌وکارها می‌توانند به صورت رایگان تبلیغات کسب و ...

سایت تخفیفان در راستای مسئولیت اجتماعی و باهدف حمایت از کسب‌وکارهای آنلاین و آفلاین در شرایط شیوع ویروس کرونا از طرح «دماسنج» رونمایی کرده که در آن کسب‌وکارها می‌توانند به صورت رایگان تبلیغات - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نی ریز استان فارس - کسب و کار خود را قرار دهند تا مردم ضمن آشنایی با آنها، بتوانند از خدماتشان بدون خروج از منزل استفاده نمایند.

شیوع ویروس کرونا در کشور ضربه‌های بزرگی به فروشگاه‌های فیزیکی و برخی پلتفرم‌های آنلاین زده - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نی ریز استان فارس - که بسیاری از سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی نیز برای حل این بحران، دست به کار شده‌اند. تخفیفان با پویش «دماسنج» می‌خواهد کاری کنم تا مردم با کسب‌وکارهای محلی و کوچک آشنا شوند و خدمات خود را از این سرویس‌ها دریافت نمایند.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نی ریز استان فارس

«نازنین دانشور» مدیرعامل تخفیفان در مورد این طرح به دیجیاتو گفت:«دماسنج شبیه به یک شبکه اجتماعی عمل می‌کند و تمامی کسب‌وکارهای آنلاین و آفلاین می‌توانند در آن فعالیت کنند.» او می‌گوید این پروژه قبل از شیوع کرونا در دستور کار تخفیفان بوده و با شیوع این ویروس سعی کرده‌اند این طرح - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نی ریز استان فارس - را زودتر پیاده سازی نمایند.او با اشاره به قرنطینه خانگی مردم به دیجیاتو می‌گوید:

«با کمک دماسنج می‌توان نیازهای داخل خانه را به کمک کسب‌وکارهای مختلف در سراسر کشور تامین کرد؛ سرویس‌های حاضر در این بستر در تمامی زمینه‌ها فعالیت دارند و صرفا فروش کالا نیست.»

دماسنج یک پلتفرم اجتماعی در دل سایت تخفیفان است تا  کاربران - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نی ریز استان فارس - تخفیف‌های خوب که متعلق به کسب‌‌وکارهای متننوع است را می‌توانند در آن تبلیغ بنمایند و به نوعی شبیه به یک شبکه اجتماعی اعلام تخفیف‌ها و خدمات کسب‌وکارها است. به نظر می‌رسد - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نی ریز استان فارس - این سرویس در ابتدا قرار بوده برای کسب‌وکارها هزینه داشته باشد اما شرایط فعلی ایجاب کرده که تخفیفان استفاده از این طرح را لااقل برای مدتی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نی ریز استان فارس - رایگان نگه دارد.

مدیرعامل تخفیفان معتقد است این پروژه به کسب‌وکارهای آنلاینی که هزینه‌های سنگینی برای برندینگ خود نکرده‌اند و آنچنان بزرگ نیستند و همچنین فروشگاه‌های فیزیکی آفلاین کمک بزرگی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone