🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  2. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  3. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  4. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  5. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22006.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

گوگل برای مبارزه با کرونا بیش از 800 میلیون دلار کمک می‌کند

گوگل برای مبارزه با ویروس کرونا بیش از 800 میلیون دلار به شرکت ها و سازمان های بهداشتی اهدا می کند. این شرکت همچنین در هفته های آتی حداکثر 3 میلیون ماسک را به مرکز ...

گوگل برای مبارزه با ویروس کرونا بیش از 800 میلیون دلار به شرکت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - ها و سازمان های بهداشتی اهدا می کند. این شرکت همچنین در هفته های آتی حداکثر 3 میلیون ماسک را به مرکز کنترل - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - و پیشگیری بیماری آمریکا (CDC) اهدا خواهد کرد.

«سوندار پیچای»، مدیرعامل گوگل با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که این شرکت در حال همکاری با تأمین کننده ای به نام Magid Glove & Safety است تا در هفته های آتی تولید ماسک را افزایش دهد. - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - این شرکت همچنین قصد دارد با تبلیغات رایگان و کمک های نقدی، از شرکت های کوچک و متوسط، سازمان های بهداشتی و مؤسسات آموزشی حمایت کند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آمل استان مازندران

گوگل 250 میلیون دلار در - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - قالب - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - تبلیغات رایگان به سازمان جهانی بهداشت و دیگر آژانس های دولتی که در مورد بیماری کووید 19 اطلاع رسانی می - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - کنند، کمک می کند. این شرکت همچنین 340 میلیون دلار اعتبار برای تبلیغ در Google Ads را به شرکت های کوچک و متوسط که در طول یک سال گذشته حساب کاربری فعال داشته اند، اختصاص داده است.

در عین حال - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - مبلغ 20 میلیون دلار اعتبار برای سرویس Google Cloud به محققان و مؤسسات آموزشی که - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - در مورد تولید واکسن، روش های درمان و زمینه های مرتبط تحقیق می کنند، تعلق خواهد گرفت.

علاوه بر گوگل، غول های فناوری دیگر نیز برای مبارزه با بیماری کووید 19 تلاش می کنند. اپل به تازگی سایت و اپلیکیشن غربالگری را راه اندازی کرد که - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - کاربران می توانند به کمک آنها علائم بیماری - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - را تشخیص دهند. کمپانی کوپرتینویی همچنین قصد دارد بیش از 10 میلیون ماسک مخصوص دستگاه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - تنفس مصنوعی را به بیمارستان های آمریکا - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - و کشورهای اروپایی اهدا کند.

فیسبوک نیز همانند گوگل تبلیغات را برای سازمان جهانی بهداشت و مؤسسات دیگری که اطلاعات صحیح و دقیق در مورد ویروس کرونا منتشر می کنند، رایگان کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone