🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر رشت استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر رشت استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  2. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  3. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  5. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11710.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

وب‌سایت REvil، یکی از بزرگترین گروه‌های حملات باج‌افزاری دنیا بطور ناگهانی آفلاین شد

وب‌سایت گروه باج‌افزاری REvil مرتبط با روسیه که مسئول صدها حمله باج‌افزاری به کسب‌وکارهای مختلف در سراسر جهان بود، از دسترس خارج شد. به گفته ناظران، وب‌سایت پرداخت باج و وبلاگی که توسط این گروه ...

وب‌سایت گروه باج‌افزاری REvil مرتبط با روسیه که مسئول صدها حمله باج‌افزاری به کسب‌وکارهای مختلف در سراسر جهان بود، از دسترس خارج شد.

به گفته ناظران، وب‌سایت پرداخت باج و وبلاگی که توسط - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر رشت استان گیلان - این گروه مدیریت می‌شد، بطور ناگهانی آفلاین - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر رشت استان گیلان - شده و افراد - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر رشت استان گیلان - نمی‌توانند به - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر رشت استان گیلان - آن دسترسی پیدا کنند. در حال حاضر دلیل - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر رشت استان گیلان - چنین موضوعی مشخص نیست، اما پیش‌بینی می‌شود که مقامات عمدا این گروه را هدف قرار داده‌اند، درست در زمانی که تنش‌های سایبری میان ایالات متحده و روسیه افزایش یافته است.

پس از اینکه حملات سایبری جدیدی از طریق نرم افزار شرکت Kaseya صدها کسب‌وکار آمریکایی را هدف گرفت و گروه REvil برای آزادسازی آن‌ها طلب ۷۰ میلیون دلار باج کرد، رئیس جمهور - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر رشت استان گیلان - آمریکا از صحبت با رئیس جمهور روسیه خبر داد.

جو بایدن اعلام کرد که در صحبت با ولادیمیر پوتین بطور واضح گفته که منتظر واکنش ما باشید. به همین دلیل، برخی به این موضوع اشاره دارند که مقامات ایالات متحده یا روسیه تصمیم به آفلاین کردن وب‌سایت گروه REvil گرفته‌اند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر رشت استان گیلان

در حال حاضر مقامات در این زمینه اظهارنظری - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر رشت استان گیلان - نکرده‌اند و البته به گفته کارشناسان، چنین موضوعی غیرمعمول نیست و امکانش وجود دارد. FBI چندین هفته پیش گروه REvil که با نام Sodinokibi هم شناخته می‌شود را به حمله به بزرگترین تامین‌کننده گوشت قرمز دنیا یعنی JBS متهم کرد.

REvil یکی از قدرتمندترین و خطرناک‌ترین گروه‌های باج‌افزاری در جهان محسوب می‌شود و اگر از دسترس خارج شدن وب‌سایتش به معنی توقف فعالیتش باشد، برای بسیاری از کسب‌و‌کارها در سراسر جهان خبر خوبی خواهد بود.

در حالی که هنوز بطور دقیق نمی‌دانیم چه کسی مسئول چنین - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر رشت استان گیلان - کاری بوده، یکی از هکرها ادعا - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر رشت استان گیلان - کرده که ماموران فدرال ایالات متحده دست به چنین کاری زده‌اند. البته به نظر می‌رسد روسیه هم در این زمینه نقش داشته و به آمریکا فشار - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر رشت استان گیلان - آورده که وب‌سایت - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر رشت استان گیلان - این گروه را - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر رشت استان گیلان - از دسترس خارج کند.

این هکر مدعی شده که ماموران فدرال برخی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر رشت استان گیلان - المان‌های سایت را از دسترس خارج کرده‌اند و در نهایت REvil تصمیم گرفته فعالیت‌هایش را متوقف کند. در - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر رشت استان گیلان - صورتی که گفته این هکر درباره - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر رشت استان گیلان - روسیه صحت داشته باشد، با تغییر رفتار بزرگی از سوی دولت کرملین روبه‌رو هستیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مارتیا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
بچه ها سایت ***** اجاق گاز و فر نف B57CS24G0B شما را با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone