🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی بوش در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی بوش در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  2. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  3. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
  5. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21999.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

رسانه کره‌ای: ال جی با گوشی‌های سری G خداحافظی می‌کند

در حالی که بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای گوشی‌های هوشمند منتظر رونمایی از گوشی G9 ThinQ هستند، گزارشی جدید خبر از توقف تولید گوشی‌های سری G ال جی می‌دهد. فوریه سال گذشته میلادی ال جی ...

در حالی که بسیاری از - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر گلپایگان استان اصفهان - علاقه‌مندان به دنیای گوشی‌های هوشمند منتظر رونمایی از گوشی G9 ThinQ هستند، گزارشی جدید خبر از توقف تولید گوشی‌های سری G ال جی می‌دهد.

فوریه سال گذشته میلادی ال جی گوشی‌های G8 ThinQ و V50 ThinQ را به صورت همزمان معرفی کرد. این برند کره‌ای نزدیک به 6 ماه پیش از گوشی G8X ThinQ رونمایی کرد. با وجود اینکه چند ماه - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر گلپایگان استان اصفهان - از شروع سال جدید می‌گذرد، این شرکت تنها به رونمایی از گوشی V60 ThinQ اکتفا کرده است.

با وجود انتشار رندرهای گوشی ال جی G9 ThinQ، اخیرا گزارشی از سوی رسانه کره‌ای Naver منتشر شده که به توقف تولید گوشی‌های سری G - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر گلپایگان استان اصفهان - اشاره می‌کند. در صورت صحت این گزارش، ال جی برنامه‌ای برای تولید و عرضه گوشی G9 ThinQ و نسل آینده آن، ال جی G10 ندارد. گفته شده ال جی در جلسه‌ای با اپراتورها در کره جنوبی، چنین تصمیمی را اعلام کرده البته این موضوع به معنای آن نیست که این شرکت در سال جاری محصولات کمتری را وارد بازار می‌کند.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر گلپایگان استان اصفهان

به نظر می‌رسد ال جی قصد دارد به عنوان جانشین گوشی‌های سری G، محصول جدیدی را با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G وارد بازار کند. هم اکنون اطلاعاتی در - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر گلپایگان استان اصفهان - رابطه با طراحی این پرچمدار مقرون به صرفه به اینترنت راه پیدا نکرده، اما انتظار می‌رود این دستگاه همچنان از قاب با نمایشگر دوم پشتیبانی کند.

گزارش رسانه Naver برخی مشخصات گوشی 5G ال جی - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر گلپایگان استان اصفهان - را اعلام کرده. بر این اساس محصول آینده ال جی به نمایشگر 6.7 یا 6.9 اینچی و دوربین اصلی چهارگانه با سنسور 48 مگاپیکسلی مجهز می‌شود. از آنجایی که با یک پرچمدار مقرون به صرفه روبه‌رو هستیم، - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر گلپایگان استان اصفهان - احتمالا قدرت آن را چیپست اسنپدراگون 765G تامین می‌کند تا قادر به رقابت با گوشی نوکیا 8.3 باشد.

در حالی که قیمت گوشی جایگزین ال جی G9 ThinQ فاش نشده، احتمالا کاربران با پرداخت مبلغی کمتر از 600 دلار قادر به خرید آن باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone