🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
  3. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
  4. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21993.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ از نسخه ویژه المپیک گلکسی اس 20 پلاس رونمایی کرد

سامسونگ به عنوان حامی رسمی و شریک تجاری مسابقات المپیک 2020 توکیو، تصمیم گرفته که نسخه‌‌های ویژه‌ای از گوشی‌های پرچمدارش را به کلیه ورزشکاران شرکت‌کننده در این مسابقات هدیه دهد. در همین راستا و در ...

سامسونگ به - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان - عنوان حامی رسمی و شریک تجاری مسابقات المپیک 2020 توکیو، تصمیم گرفته که نسخه‌‌های ویژه‌ای از گوشی‌های پرچمدارش را به کلیه ورزشکاران شرکت‌کننده در این مسابقات هدیه دهد. در - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان - همین راستا و در حالی که با شروع المپیک - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان - تابستانی چند ماه بیشتر فاصله نداریم، سامسونگ از نسخه ویژه گوشی پرچمدار گلکسی اس 20 پلاس رونمایی به عمل آورده است.

این گوشی که با عنوان کامل Galaxy S20+ 5G Olympic Edition معرفی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان - شده، از امسال طی همکاری با اپراتور ژاپنی NTT Docomo و در رنگ طلایی مات به دست مشتریان و علاقه‌مندان می‌رسد. سامسونگ برای این نسخه ویژه سخت‌افزار بسیار قدرتمندی در نظر گرفته که مطمئنا توجه بسیاری را به خود جلب خواهد کرد.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان

از خصوصیات برجسته سخت‌افزاری گلکسی اس 20 پلاس می‌توان به پشتیبانی از شبکه 5G، دوازده گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. قیمت این اسمارت فون چهار دوربینه سامسونگ زمان عرضه در ژاپن، 114850 ین خواهد بود، یعنی چیزی معادل هزار و پنجاه دلار. این در حالی است که نسخه ساده و غیر المپیکی گوشی در حال حاضر با قیمت 113000 ین به فروش می‌رسد که معادل 1039 دلار است.

علاقه‌مندان به خرید نسخه المپیکی گلکسی اس 20 پلاس می‌توانند همین حالا با مراجعه به وبسایت اپراتور دوکومو به پیش‌خرید این گوشی اقدام کنند. نخستین دیوایس‌ها تقریبا سه ماه دیگر و در ژوئن سال جاری میلادی به دست خریداران می‌رسد. همچنین اگر رنگ طلایی مات یا لوگوی المپیک نقش بسته - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان - پشت گوشی را دوست ندارید هم می‌توانید کمی صبر کرده و در ماه می (اردیبهشت) نسخه اصلی گلکسی اس 20 پلاس را خریداری نمایید.

بد نیست بدانید - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان - که سامسونگ در شرایطی نسخه ویژه المپیک گلکسی اس 20 پلاس را پیش‌فروش می‌کند که به خاطر - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان - همه‌گیری جهانی ویروس کرونا، احتمال این هست که مسابقات المپیک تابستانی توکیو - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر هشتپر استان گیلان - لغو شده و به طور کلی برگزار نشود. در این صورت به نظر می‌رسد که کلکسیونرها جزو خریداران بالقوه این گوشی خاص و مناسبتی باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone