🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  2. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: کاربرد و وظیفه سیم جمع کن چه می باشد؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22002.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

محققان از قطعات موسیقی پروتئین ساختند

سال گذشته محققان MIT اعلام کردند که توانسته اند خواص بیوشیمی پروتئین را به موسیقی تبدیل کنند و حالا آنها با کمک آن ترکیبات موسیقیایی پروتئین های کاملا جدیدی ساخته اند. تبدیل موسیقی به پروتئین ...

سال گذشته محققان MIT اعلام کردند که توانسته اند خواص بیوشیمی پروتئین را به موسیقی تبدیل کنند و حالا آنها با کمک آن ترکیبات موسیقیایی پروتئین های کاملا جدیدی ساخته اند.

تبدیل موسیقی به - تعمیرات جارو برقی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - پروتئین شاید در نگاه نخست بیشتر شبیه یک حقه به نظر بیاید تا علم اما دانشمندان با این تکنیک توانسته اند پروتئین - تعمیرات جارو برقی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - های کاملا جدیدی بسازند! هر پروتئین طبیعی حاوی رشته ای - تعمیرات جارو برقی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - از امینو اسیدهاست. در - تعمیرات جارو برقی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - حال حاضر ۲۰ امینو اسید مختلف وجود دارند که میتوانند جایگاه خالی موجود در پروتئین ها را پر کنند اما ترکیب کردن همه آنها با یکدیگر هم نمی تواند پروتئین های کاربردی و مفید ایجاد کند. از سوی دیگر ساختار پایانی پروتئین صرفا یک زنجیره طولانی از آمینو اسیدها نیست و شکلی سه بعدی و فنری دارد که عملکرد آن پروتئین را مشخص می کند. در واقع یک پروتئین بدون داشتن شکل درست - تعمیرات جارو برقی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کارایی خود را از دست می دهد.

تعمیرات جارو برقی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

امینو اسیدها برای - تعمیرات جارو برقی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - آنکه این اشکال را بسازند باید از الگوهای - تعمیرات جارو برقی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مشخصی پیروی کنند اما از آنجا که ۲۰ نوع مختلف - تعمیرات جارو برقی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - از امینو اسیدها وجود دارد که میتوانند با ترکیب های مختلف در این زنجیره قرار بگیرند، تشخیص اینکه چه الگوهایی اجازه حضور در این زنجیره را - تعمیرات جارو برقی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دارند و چه الگوهایی این مجوز را ندارند کاری دشوار است.

اما چی-هوا یو و مارکوس بوهلر محققان لابراتوار مکانیک مولکولی و اتمی MIT با تبدیل ساختارهای پروتئین به موسیقی کتابخانه ای از قطعات موسیقایی ایجاد کرده اند که مستقیما با نوع ساختاری که در پروتئین های واقعی - تعمیرات جارو برقی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مشاهده می شود ارتباط دارد.

آنها در ادامه یک شبکه عصبی را طوری آموزش دادند که الگوهای موسیقی مشابه را براساس این کتابخانه ایجاد کند. شبکه عصبی آنها بدون آنکه دانشی در مورد پروتئین ها و بیوشیمی داشته باشد الگوهای موسیقی را تحلیل کرد و موزیک تازه ای شبیه به آن ساخت.

یو و بوهلر در ادامه این الگوهای موسیقیایی تازه را مجددا به پروتئین تبدیل کردند. اینها در واقع پروتئین هایی بودند که پیشتر وجود نداشتند اما ظاهرا ثبات خوبی داشتند و پیچ و خم موجود - تعمیرات جارو برقی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - در ساختار - تعمیرات جارو برقی در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - آنها مشابه انواع سودمندشان بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone