🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
  2. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
  5. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22005.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

آمریکا به دنبال محدود کردن همکاری سازندگان تراشه با هواوی

مقامات ارشد آمریکایی قوانین جدیدی را پیشنهاد داده اند که در صورت تأیید توسط رئیس جمهور این کشور، هواوی را برای تأمین برخی تراشه ها در تنگنا قرار خواهند داد. بر اساس گزارش سایت رویترز، ...

مقامات ارشد آمریکایی قوانین جدیدی را پیشنهاد داده اند که در صورت تأیید توسط رئیس - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر همدان استان همدان - جمهور این کشور، هواوی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر همدان استان همدان - را برای تأمین برخی تراشه - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر همدان استان همدان - ها در تنگنا قرار خواهند داد.

بر اساس گزارش سایت رویترز، طبق قوانین جدید، شرکت های خارجی که از تجهیزات آمریکایی برای ساخت تراشه استفاده می - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر همدان استان همدان - کنند، پیش از فراهم کردن برخی تراشه ها برای هواوی باید از آمریکا مجوز بگیرند. دولت آمریکا قصد دارد بوسیله این قوانین، به جای تراشه های معمولی که به وفور در بازار یافت می شوند، از فروش تراشه های پیچیده به غول مخابراتی چین جلوگیری کند.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر همدان استان همدان

آمریکا از سال ها قبل هواوی را به داشتن رابطه نزدیک با دولت چین محکوم کرده و مدعی است که دولت این کشور بوسیله تجهیزات شرکت - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر همدان استان همدان - یاد شده از کشورها جاسوسی می کند. وزارت بازرگانی ایالات متحده آمریکا پس از فرمان اجرایی ترامپ در مه 2019، این شرکت را در لیست سیاه قرار داد. استفاده از تجهیزات هواوی پس از تحریم ها در تمام اپراتورهای آمریکا ممنوع شده است. هواوی و شرکت چینی دیگری به نام ZTE اتهامات آمریکا را تکذیب کرده اند.

ترامپ هنوز قوانین پیشنهاد داده شده را امضا نکرده است. در صورتی که وی این قوانین را تأیید کند، بسیاری از شرکت های آمریکایی از جمله اپل و کوالکام ضرر خواهند کرد. بر اساس گزارش سایت CNET، این قوانین حتی می توانند روی بزرگ ترین تولید کننده تراشه دنیا یعنی شرکت تایوانی TSMC نیز تأثیر منفی بگذارند.

«Doug Jacobson»، یکی از تحلیلگران آمریکایی با اشاره به اینکه قوانین جدید به جای ضرر زدن به هواوی، بیشتر - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر همدان استان همدان - به شرکت های آمریکایی آسیب می زند، می گوید:

«این قوانین آسیب به مراتب بزرگ تری را به شرکت های آمریکایی وارد خواهند کرد، چون هواوی همچنان می تواند زنجیره تأمین مورد نیازش را توسعه دهد. این شرکت در نهایت گزینه های جایگزین را پیدا خواهد کرد.»

بسیاری از تولیدکنندگان تراشه در دنیا به تجهیزات شرکت های آمریکایی همچون KLA Corp، Lam - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر همدان استان همدان - Research و Applied Materials وابسته هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone