🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  2. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  5. سوال: چرا دکمه های روی جاروبرقی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد صفحه کلید ها مهمترین عامل این اتفاق است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33781.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

هواوی واچ GT معرفی شد؛ خداحافظی با Wear OS و سلام به باتری قدرتمند

در روزگاری که اپل واچ سری 4 گوی سبقت را از دیگر رقبایش ربوده، اکنون هواوی با ساعت هوشمند خود سعی کرده، روش متفاوتی در پیش بگیرد. این شرکت تصمیم گرفته در هواوی واچ GT خود ...

در روزگاری که اپل واچ سری 4 گوی سبقت را از دیگر رقبایش ربوده، اکنون هواوی با ساعت هوشمند خود سعی کرده، روش متفاوتی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - در پیش بگیرد. این شرکت تصمیم گرفته در هواوی واچ GT خود دیگر از سیستم عامل گوگل یعنی Wear OS استفاده نکند. بدین ترتیب با یک دستبند سلامتی مواجه هستیم که بیشتر ظاهری شبیه به ساعت دارد.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران

البته این مسئله‌ی بدی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - نیست چرا که هواوی واچ GT هنوز تمامی اعلانات تلفن هوشمند کاربر را نمایش می‌دهد، در حالی که حذف شدن سیستم عامل گوگل موجب شده عمر باتری دو هفته‌ای برایش رقم بخورد.

بدین ترتیب کمپانی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - چینی، با انتخاب صفحه نمایش لمسی مونوکروم، روند مشابهی با ردیاب‌های سلامتی هوای فیت خود در پیش گرفته که - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - می‌تواند - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - با یکبار شارژ شدن به مدت ۶ روز روشن بماند. پوشیدنی مذکور از یک صفحه نمایش - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - اولد ۱.۳۹ اینچی با پوشش DLC ( کربن الماس - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - مانند) و حاشیه‌های سرامیکی استفاده می‌کند.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران

این ساعت هوشمند از GPS پشتیبانی کامل می‌کند و بدین شکل می‌تواند دویدن، دوچرخه سواری، شنا و حتی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - خواب کاربر را بررسی کرده و اطلاعاتی درباره‌ی آن به کاربر ارائه دهد. ضمن - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - اینکه گجت یاد شده به لطف استفاده از ارتفاع سنج تعبیه شده در آن می تواند کوهنوردی کاربر را نیز تحت نظر قرار داده و دیتای کاملی از آن به نمایش بگذارد.

در هواوی واچ GT همانند ردیاب‌های سلامتی این کمپانی قابلیت سنجش ضربان قلب نیز تعبیه شده و بهینه سازی هوش - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - مصنوعی بکار گرفته شده در - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - آن موجب می‌شود که اطلاعات دقیقتری از میزان ضربان قلب کاربر بدست آید. بدین - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - صورت که حسگر نوری تعبیه - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - شده در آن می‌تواند نحوه قرار گیری این ساعت را تشخیص داده و بر همین اساس دقیقترین اطلاعات را به نمایش بگذارد.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران

سیستم عامل LiteOS انتخاب شده برای این ساعت توسط هواوی توسعه داده شده و مصرف باتری بهینه‌تری را برایش به ارمغان آورده است. علاوه بر - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - این هواوی واچ GT از معماری دو چیپسته‌ بهره می‌برد؛ بدین صورت که یک چیپست به عملیاتی با مصرف - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - پایین انرژی اختصاص پیدا می‌کند و چیپست قدرتمند دیگری وظیفه پردازش عملیات پویا یا - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - گرافیکی را - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - برعهده خواهد داشت.

بدین ترتیب اگر کاربری سیستم سنجش ضربان قلب را روشن نگه دارد و - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - هفته - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - ای - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - ۹۰ دقیقه به ورزش بپردازد، قادر است به مدت ۲ هفته از این ساعت هوشمند استفاده نماید. در بدترین شرایط اگر GPS و صفحه نمایش ساعت یاد شده همواره روشن بماند، هم می‌توان برای ۲۲ ساعت کارایی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - خود را حفظ کند.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران

همچنین اگر تنها از حسگر - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - سنجش ضربان قلب و سیستم اعلان‌های آن استفاده شود، کاربر تا ۳۰ روز نیازی به شارژ این ساعت هوشمند - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - ندارد.

هواوی واچ GT قرار است در دو مدل کلاسیک (با بند چرمی) و اسپورت (با بند سیلیکونی) به بازار اروپا عرضه شود و کاربران علاقه‌مند به - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - این ساعت هوشمند می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای معادل ۲۸۹ یا ۲۳۰ دلار، مدل‌های یاد شده را خریداری نمایند.

 

تماشا کنید:نگاه نزدیک به ساعت هوشمند هواوی واچ GT

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone