🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  3. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  4. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  5. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33774.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

قیمت گوشی های سری هواوی میت 20 و زمان عرضه آنها مشخص شد

هواوی امروز چهار گوشی فوق العاده را به دنیای اندروید معرفی کرد که میت 20 پرو مهم ترین آنها محسوب می شود و میت 20، میت 20 ایکس و میت 20 پورشه دیزاین آن را ...

هواوی امروز چهار گوشی فوق العاده را به دنیای اندروید معرفی کرد که میت 20 پرو مهم ترین آنها محسوب می شود و میت 20، میت 20 ایکس و میت 20 پورشه دیزاین آن را همراهی می کنند.

طبق اعلام هواوی، میت 20 از امروز با قیمت 800 یورو (معادل 925 دلار) برای مدل پایه (4 گیگابایت رَم و 128 گیگابایت حافظه داخلی) و 850 یورو (معادل 985 دلار) برای بالاترین مدل (6 گیگابایت رَم و 128 گیگابایت حافظه داخلی) از امروز به فروش می رسد. - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - اگر خواهان افزایش فضای ذخیره سازی این گوشی ها هستید، باید کارت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - های جدید NM هواوی را تهیه کنید اما هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد آنها در دست نیست.

هواوی میت 20 پرو که قدرتمندترین پرچمدار اندرویدی بازار محسوب می شود، از امروز با قیمت پایه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - 1050 یورو (معادل 1215 دلار) عرضه خواهد شد. این - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - گوشی فقط با پیکربندی 6 گیگابایت رَم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - فروش می رسد.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران

فروش هواوی میت 20 آر اس (پورشه دیزاین) هم از امروز آغاز می شود، البته اگر جزو معدود افرادی هستید که تمایل به خریدن این گوشی فوق العاده گران قیمت دارید. مدل پایه این گوشی با 8 گیگابایت رَم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 1695 یورو (معادل 1950 دلار) و بالاترین - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - مدل با 8 گیگابایت رَم و 512 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 2095 یورو (معادل 2425 دلار) به فروش خواهند رسید.

تنها مدلی که باید مدتی برای خریدنش صبر کنید، میت 20 ایکس است که از 26 اکتبر (چهارم آبان ماه) و به قیمت 900 یورو (حدود 1040 دلار) برای مدلی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone