🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  2. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  5. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33777.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

هواوی میت 20 آر اس با همکاری پورشه دیزاین معرفی شد

بالاخره هواوی طی رویداد به خصوص از پرچمداران جدیدش یعنی میت 20 و میت 20 پرو خود رونمایی نمود. حال مشخص شده که گوشی هواوی میت 20 آر اس پورشه دیزاین نیز قرار است در ...

بالاخره هواوی طی رویداد به خصوص از پرچمداران جدیدش یعنی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - میت 20 و میت 20 پرو خود رونمایی نمود. حال مشخص شده که گوشی هواوی میت 20 آر - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اس پورشه دیزاین نیز قرار است در دسترس قرار گیرد تا کاربران بتوانند این نسخه لوکس را خریداری کنند.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

این گوشی همانند مدل‌ های مشابه قبلی یعنی موبایل‌ Mate RS پورشه دیزاین با همکاری گروه «پورشه دیزاین» طراحی شده و ویژگی‌ های نسخه‌ های پیشین این مدل‌ ها نظیر بدنه‌ی چرمی را به همراه خواهد داشت.

پیشتر Christian Schwamkrug سرپرست گجت‌ های پورشه دیزاین بارها عنوان کرده - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - که بریدگی بالای نمایشگر، زیبای ظاهری موبایل‌ ها را می‌گیرد. به همین دلیل گوشی مذکور از یک صفحه نمایش اولد ۶.۳۹ اینچی با رزولوشن  ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰ پیکسلی و نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۱۹ استفاده می‌کند که بریدگی بالای نمایشگر در آن به چشم نمی خورد.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

هواوی میت 20 آر اس پورشه دیزاین از یک چیپست ۷ نانومتری کایرین ۹۸۰ به همراه ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. علاوه بر این نسخه پورشه دیزاین پرچمدار جدید از ماژول دوربین سه گانه‌ی لایکا میت 20 پرو استفاده خواهد کرد که شامل سنسور فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2، لنز عریض ۴۰ با گشودگی f/1.8، و لنز تله فتوی ۸ مگاپیکسلی با اپرچر f/2.4 می‌شود.

با این وجود بر خلاف - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - این پرچمدار، آرایه‌ی دوربین یاد شده دیگر بیرون زدگی ندارد که این مسئله ظاهر شیکی به - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بدنه‌ی پشتی این موبایل لوکس بخشیده است.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

حسگر اثر انگشت زیر نمایش، دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی و شارژر ۴۰ واتی از دیگر مشخصات منحصر به فرد این نسخه‌ی لوکس به شمار می‌رود. ضمن اینکه یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی، وظیفه تامین انرژی برای این موبایل را بر عهده خواهد داشت.

نسخه‌ی لوکس این موبایل قرار است در دو رنگ مشکی کامل و مشکی/قرمز به بازار عرضه شود و - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کاربران می‌توانند نسخه پورشه دیزاین هواوی میت 20 آر اس را با صرف هزینه‌ای معادل ۱۹۶۰ - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - یا ۲۰۹۵ دلار آن را خریداری کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نیما نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
بچه ها یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر آبرلی نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام میشه بگید شرکت شما آیا ساحل تبرییز بناب هم سرویس دهی داره
پاسخ: بله در ساحل تبرییز شهر بناب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone