🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
  2. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33776.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

دسبتند سلامتی هواوی بند 3 معرفی شد؛ هوش مصنوعی روی مچ دست شما

رویداد بزرگ هواوی که ساعاتی پیش برگزار شد، صرفاً به موبایل های پرچمدار این کمپانی اختصاص نداشت. کمپانی چینی در جریان این مراسم علاوه بر چهار عضو جدید خانوده میت 20، از ساعت هوشمند هواوی ...

رویداد بزرگ هواوی که ساعاتی پیش برگزار شد، صرفاً به موبایل های پرچمدار این کمپانی اختصاص نداشت. کمپانی چینی در جریان این مراسم علاوه بر چهار عضو - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - جدید خانوده میت 20، از ساعت هوشمند هواوی واچ GT هم رونمایی کرد که با عمر باتری تحسین برانگیز و هرآنچه که برای پایش سلامتی و ورزش نیاز دارید از راه می رسد. اما اگر نیازی به تعویض ساعت هوشمند فعلی تان نمی بینید، نظرتان درباره یک پایشگر سلامتی پیشرفته چیست؟

هواوی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بند 3 پایشگر جدید این کمپانی است که آمده تا اصلی ترین قابلیت های هواوی واچ GT را در پکیجی کوچک تر، سبک وزن تر و ارزان قیمت تر ارائه کند. به همین ترتیب، باید منتظر نمایشگر کوچکتر 0.95 اینچی از - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نوع امولد باشید. ابعاد دستگاه هم معادل 45x18.8x10.85 میلی متر است و با وزنی کمتر از 25 گرم، اصلاً حضور آن را روی مچ دستتان احساس نخواهید کرد.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

از نظر عمر باتری، هواوی بند 3 - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - برای 17 روز استفاده معمول، 8 ساعت استفاده مداوم از جی پی اس و سپری کردن یک ماه در حالت آماده به کار همراهی تان خواهد کرد. ضمناً اطلاعاتی مانند ضربان نرخ و حداکثر اکسیژن مصرفی با هواوی بند 3 جمع آوری و از طریق بلوتوث به اپلیکیشن Huawei Health روی موبایل هوشمندتان فرستاده می شود.

هواوی بند 3 از همان الگوریتم های هوش مصنوعی موجود در واچ GT بهره می برد و با قابلیت های TruSeen 3.0 و TruSleep 2.0 می توانید منتظر پایش بهتر و دقیق تر ضربان قلب و خواب باشید. قابلیت TruSleep 2.0 به شما در شناخت الگوهای خوابتان کمک خواهد کرد و راهکارهایی برای بهبود کیفیت خواب در اختیارتان می گذارد. هواوی هنوز قیمت و تاریخ عرضه این دستبند سلامتی را اعلام نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone