تعمیرات یخچال هایر در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13166.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن Audials Play؛ رادیو اینترنتی و پادکست بین‌المللی

اگر دوست دارید به برنامه‌های ایستگاه‌های رادیویی سراسر دنیا گوش دهید و به دنبال کردن پادکست‌ هم علاقه‌ دارید، این اپلیکیشن را از دست ندهید. Audials Play کلکسیونی از ایستگاه‌های رادیوی اینترنتی کشورهای مختلف و ...

اگر دوست دارید به برنامه‌های ایستگاه‌های رادیویی سراسر دنیا گوش دهید و به دنبال کردن پادکست‌ هم علاقه‌ دارید، این اپلیکیشن را از دست ندهید. Audials Play کلکسیونی از ایستگاه‌های رادیوی اینترنتی - تعمیرات یخچال هایر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کشورهای مختلف و بیش از 260 هزار پادکست را در خود گردآوری کرده که می‌توانید فقط - تعمیرات یخچال هایر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - با یک - تعمیرات یخچال هایر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اتصال - تعمیرات یخچال هایر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اینترنت به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

مخاطب اپلیکیشنی مثل Audials معمولا هنرجویان زبان هستند، اما اگر شیفته موسیقی‌های روز باشید هم از این - تعمیرات یخچال هایر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اپ لذت خواهید برد چرا که - تعمیرات یخچال هایر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بخش گسترده‌ای از رادیوهای اینترنتی ارائه شده در Audials را رادیوهای تخصصی پخش موسیقی تشکیل می‌دهند.

تعمیرات یخچال هایر در شهر فولاد شهر استان اصفهان

از موسیقی پاپ گرفته تا راک، جَز، هیپ هاپ و کانتری را - تعمیرات یخچال هایر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - می‌توانید در فهرست رادیوهای اینترنتی Audials پیدا کنید که تعداد آن‌ها رقم 100 هزار را - تعمیرات یخچال هایر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - هم رد می‌کند. موسیقی‌ها بر اساس ژانر طبقه‌بندی شده‌اند هر چند دسته‌بندی بر اساس کشورهای مختلف را هم در محیط برنامه شاهدید. نکته خوب اینجاست که اپلیکیشن ایستگاه‌های فعال و در حال پخش محتوا را هم برایتان تفکیک کرده و اگر دوست داشته باشید قادر به ضبط موسیقی‌ها در لحظه هم هستید.

در این صورت اگر از آهنگی خوشتان آمد با فعالسازی ضبط دیگر نیازی به دانلود آن ندارید و همیشه می‌توانید به صورت آفلاین از Audials آن را گوش بدهید. خوشبختانه پلیر داخلی Audials به اکولایزر مجهز شده تا بابت کیفیت پخش خیالتان راحت باشد و نیازی به اپ‌های دیگر نداشته باشید.

اما به غیر از ایستگاه‌های رادیویی پخش موزیک، فهرست پادکست‌های Audials هم پر و پیمان است؛ بیش از 260 هزار پادکست که بر اساس ژانر و کشور طبقه‌بندی شده‌اند و طیف عظیمی از - تعمیرات یخچال هایر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - موضوعات (از جمله هنر، بیزنس، آموزش زبان، برنامه‌های کمدی و ...) را پوشش می‌دهند.

تعمیرات یخچال هایر در شهر فولاد شهر استان اصفهان

رادیو و پادکست اینترنتی Audials تمام تلاشش را کرده که همه سلایق را پوشش بدهد، چه از منظر محتوا و چه تنوع امکانات فنی. دوست دارید صبحتان را - تعمیرات یخچال هایر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - با صدای یک موسیقی جَز جدید و پر شور شروع کنید؟ Audials این امکان را به شما می‌دهد که آلارم صبحگاهی‌تان را صدای یک - تعمیرات یخچال هایر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - رادیوی اینترنتی قرار دهید. حتی امکان Snooze را هم در این حالت دارید.

امکانات ارتباطی اپلیکیشن هم عالی و رضایت‌بخشند. از امکان - تعمیرات یخچال هایر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - استریم روی Airplay و کروم‌کست بگیرید تا همگام‌سازی وایرلس موسیقی با رایانه، و سازگاری با Android Auto برای گوش دادن محتوا در خودرو همگی امکاناتی هستند که از Audials یک رادیوی اینترنتی و کلکسیون پادکست باکیفیت ساخته‌اند.

اپلیکیشن Audials Play برای آی او اس و اندروید منتشر - تعمیرات یخچال هایر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شده و استفاده از آن رایگان است و خوشبختانه تبلیغاتی هم در محیط برنامه نمی‌بینید. هر چند بعضی ایستگاه‌های رادیویی حاضر در اپ برای درآمدزایی ممکن - تعمیرات یخچال هایر در شهر فولاد شهر استان اصفهان - است اقدام به پخش تبلیغات کنند.

تعمیرات یخچال هایر در شهر فولاد شهر استان اصفهان

Audials Play

سازنده: Audials AG قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 67 / 10 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone