🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  2. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  3. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  5. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33779.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

رونمایی از گوشی میت 20 ایکس؛ هواوی گیمینگ را به سری میت آورد

هواوی دقایقی قبل از گوشی های جدید سری میت 20 رونمایی کرد. در کنار میت 20 و مدل پرو، میت 20 ایکس هم معرفی شد؛ یک گوشی گیمینگ با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و ...

هواوی دقایقی قبل از گوشی های جدید سری میت 20 رونمایی کرد. در کنار میت 20 و مدل پرو، میت 20 ایکس هم معرفی شد؛ یک گوشی گیمینگ با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و با قابلیت هایی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - برای خنک سازی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - گوشی.

نمایشگر گوشی ابعادی 7.2 اینچی دارد که بزرگترین نمایشگر گوشی های هوشمند در بین دستگاه های هواوی را دارد و شاید بیشتر از این که گوشی باشد یک - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - فبلت است. نمایشگر اولد رزولوشن +fhD یا 2244 در 1080 پیکسلی دارد و نسبت آن 18.7 به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - 9 است. یک بردیگی قطره ای شکل هم در بالای نمایشگر به چشم می خورد. در عین حال از استاندارد HDR پشتیبانی می شود.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان

هواوی، میت 20 ایکس را هم به چیپست کایرین 980 مجهز کرده است. این چیپست بر اساس معماری 7 نانومتری تولید شده و هواوی پیش از این نوید 20 درصد سرعت بالاتر و 40 درصد مصرف انرژی کمتر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - را در مقایسه با چیپست های نسل قبلی داده بود.

هوش مصنوعی یکی از بخش هایی بوده که هواوی در طراحی کایرین 980 تمرکز بالایی روی آن داشته است. چیپست - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - پردازنده ای 8 هسته ای دارد که شامل 3 خوشه هستند: 2 هسته برای کارکرد توربو، 2 هسته برای عملکرد طولانی مدت و در نهایت 4 هسته برای بهینه کردن مصرف انرژی برای هنگامی که گوشی وظیفه سنگینی را انجام نمی دهد.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان

با توجه به اندازه بزرگ این دستگاه، هواوی رابط کاربری را به گونه ای تغییر داده تا بیشتر شبیه به تبلت ها به نظر برسد اما در ظاهر، میت 20 ایکس بسیار مشابه با برادر کوچکتر خود، میت 20 است.

دوربین هم دقیقاً مشابه میت 20 پرو است. رزولوشن حسگرهای دوربین سه گانه 40 - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه لنز f/1.8، در کنار 20 مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دیافراگم f/2.2 و تله فوتو 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 و قابلیت زوم 2 برابر هستند. دوربین جلویی هم 24 مگاپیکسلی f2.0 است.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان

یکی از قابلیت های میت ایکس هواوی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - پشتیبانی از قلم با حساسیت 4096 سطحی است. هواوی برای میت 20 ایکس سیستم خنک کنندگی ویژه ای را در نظر گرفته که از ورقه های گرافن ساخته شده. چینی ها ادعا می کنند این سیستم حتی در حین بازی های با گرافیک بالا و برای مدت طولانی هم در دستان خنک می ماند.

اسپیکر دوگانه است و هواوی یک دسته بازی ویژه را در نظر گرفته که در سمت چپ دستگاه نصب می شود. دستگاه به لطف استاندارد IP53 در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان
در مقایسه با نینتندو سوییچ گفته شده که شارژدهی باتری 6.67 ساعت است در حالی که این میزان برای کنسول نینتندو 3.03 ساعت است.

اندروید 9 (پای) به همراه رابط کاربری اختصاصی هواوی، - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - EMUI 9 برای گوشی در - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - نظر گرفته شده است. ابعاد دستگاه 174.6 - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - در 85.4 میلی متر است و قطری 8.15 میلی متری دارد. وزن هم 232 گرم است.

قیمت برای - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - مدل با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 899 یورو است و در رنگ های آبی و نقره - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - ای از 4 آبان ماه روانه بازار می - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - شود.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone