🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  2. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  5. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33778.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو هواوی [تماشا کنید]

میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو آخرین پرچمدارهای دنیای اندروید هستند که به واسطه چیپست ۷ نانومتری کایرین ۹۸۰ قدرت پردازش در این زمینه را به سطح جدیدی ارتقا داده اند. به گفته هواوی این ...

میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو آخرین پرچمدارهای دنیای اندروید هستند که به واسطه چیپست ۷ نانومتری کایرین ۹۸۰ قدرت پردازش در این زمینه را به سطح - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - جدیدی ارتقا داده اند. به گفته هواوی این چیپست با - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بهره گیری از - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - هسته های Cortex A76، پردازشگر گرافیکی Mali-G76 و پشتیبانی از رم LPDDR4X یک سر و گردن بالاتر از دیگر تراشه های موبایل و حتی A12 بیونیک قرار دارد.

نحوه چینش سنسورهای دوربین نیز یکی دیگر از نقاط تمایز سری میت ۲۰ - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - با پرچمدارهای دیگر است. در حالی که پیش از این شاهد - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - پیکربندی های افقی و عمودی بودیم، این‌بار هواوی حسگرها و فلش را به صورت مربعی کنار هم قرار داده است.

باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی میت 20 نیز به لطف فناوری شارژ سریع در ۳۰ دقیقه تا ۷۰ درصد شارژ می شود. یکی دیگر از ویژگی های جالب توجه میت ۲۰ و ۲۰ پرو شارژ معکوس است که امکان تامین انرژی دستگاه های سازگار با Qi را فراهم می سازد.

مهندسان هواوی برای افزایش جذابیت ظاهری موبایل سیستم اسپیکر را از اساس باز - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - طراحی کرده و آن را با درگاه USB-C - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - یکپارچه کرده اند. علاوه بر این در تمامی گوشه های بدنه انحنایی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به چشم می خورد که ظاهرا از خودروهای سوپر اسپرت الهام گرفته شده - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - است. رنگ شفقی از گزینه های جذابی است که هواوی برای میت ۲۰ در نظر گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شادکام نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
وقت بخیر آیا اطراف کوی فرهنگیان اسکو هم تعمیر دارید
پاسخ: بله در کوی فرهنگیان شهر اسکو خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone