تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17174.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

نسل آینده تاچ آیدی اپل احتمالا زیر نمایشگر قرار می‌گیرد

اخیرا یک پتنت شرکت اپل مورد تایید قرار گرفته که مربوط به نسل آینده تاچ آیدی می‌شود و به استفاده از فناوری اینفرارد در زیر صفحه نمایش اشاره می‌کند. شرکت اپل در سال ۲۰۱۹ درخواست ...

اخیرا یک پتنت شرکت اپل مورد تایید قرار گرفته که مربوط به نسل آینده تاچ آیدی می‌شود و به استفاده از فناوری اینفرارد در زیر صفحه نمایش اشاره می‌کند.

شرکت اپل در سال ۲۰۱۹ درخواست ثبت این پتنت را ارسال کرده - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - و حالا اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا (USPTO) آن را مورد تایید قرار داده است. در این پتنت یک سنسور تصویربرداری جدید به چشم می‌خورد که زیر نمایشگر قرار - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - می‌گیرد.

با توجه به پتنت، قطعه اصلی آن یک سیستم تصویربرداری اپتیکال است که می‌تواند نور اینفرارد با موج کوتاه را از طریق نمایشگر ساطع ‌کند و یک بخش  حساس به نور برای دریافت بازتاب از سطح رابط برای نقشه‌برداری از انگشت کاربر مورد استفاده قرار - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - می‌گیرد.

به بیان دیگر، با سنسور اثر انگشت زیرنمایشگر از سوی اپل روبه‌رو هستیم و در پتنت اخیر آن توجه ویژه‌ای به نور اینفرارد با موج کوتاه شده که - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - به نظر می‌رسد جزو حیاتی از نسل آینده سیستم تاچ آیدی محسوب می‌شود.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان

همانطور که می‌دانید، تمام پتنت‌ها وارد دنیای تجاری نمی‌شوند و این احتمال وجود دارد که پتنت اخیر اپل نیز در دنیای واقعی مورد استفاده قرار نگیرد. از چندین سال پیش این غول دنیای فناوری سنسور - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - اثر انگشت یا تاچ آیدی را از محصولات خود حذف کرده است.

در حالی که سازندگان محصولات اندرویدی سنسور اثر انگشت محصولات خود را به زیر نمایشگر منتقل - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - کرده‌اند و از فناوری اپتیکال یا اولتراسونیک استفاده - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - می‌کنند، اپل با حذف تاچ آیدی به سراغ فیس آیدی رفته - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - که از چهره کاربران برای آنلاک دستگاه بهره می‌برد و عملکرد مناسبی از خود نشان می‌دهد.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان

این احتمال وجود دارد که اپل در آینده در نسل جدید آیفون SE که دارای تاچ آیدی در بخش پایینی صفحه نمایش است، از سنسور اثر - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - انگشت زیر نمایشگر استفاده کند، البته در حال حاضر نمی‌توان در این زمینه اظهارنظر قطعی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر درمان نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
بچه ها سایت ***** یخچال اسنوا S8-3320 شما را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت بویین زهرا زنجان بلوار مهر تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone