🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  2. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  3. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  4. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  5. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26931.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

لپتاپ آنر مجیک بوک پرو معرفی شد؛ مشابه مک بوک پرو با ابعاد متفاوت نمایشگر

آنر از لپتاپ آنر مجیک بوک پرو با نمایشگر 16.1 اینچی رونمایی کرده که از پردازنده 4 هسته ای اینتل و کارت گرافیک مستقل انویدیا بهره می برد. با پیشرفت فناوری نمایشگرها تولید به صرفه ...

آنر از لپتاپ آنر مجیک بوک پرو با نمایشگر 16.1 اینچی رونمایی کرده که از پردازنده 4 هسته ای اینتل و کارت گرافیک مستقل انویدیا بهره می برد.

با پیشرفت فناوری نمایشگرها تولید به صرفه آنها در ابعاد - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر الوند استان زنجان - غیر - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر الوند استان زنجان - معمول امکان پذیر شده و بسیاری از شرکت ها از نمایشگرهای با ابعاد خاص برای متفاوت کردن محصولات خود بهره می برند. آنر هم تصمیم گرفته با نمایشگر - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر الوند استان زنجان - 16.1 - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر الوند استان زنجان - اینچی محصولی متفاوت را روانه بازار کند.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر الوند استان زنجان

لپتاپ جدید آنر با قطر 16.9 میلی متر و به لطف حاشیه های باریک نمایشگر ابعاد نسبتاً جمع و جوری دارد - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر الوند استان زنجان - و تنها 1.7 کیلوگرم است. شاسی هم از جنس آلومینیوم است و ظاهری شبیه به مک بوک پرو اپل دارد.

پردازنده Core i5 یا Core i7 چهار هسته ای از سری ویسکی لیک به محصول جدید آنر قدرت می دهد. کارت گرافیک هم انویدیا جی فورس MX250 است که به 2 گیگابایت رم - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر الوند استان زنجان - GDDR5 - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر الوند استان زنجان - مجهز شده است. آنر برای این که از کارکرد مطمئن دستگاه اطمینان داشته باشد، مجیک بوک پرو را به سیستم کولینگ با دو لوله دفع حرارت و دو فن مجهز کرده است. برای رم می توانید بین دو مدل 8 یا - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر الوند استان زنجان - 16 گیگابایت انتخاب کنید و حافظه داخلی هم بین 512 - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر الوند استان زنجان - گیگابایت یا یک ترابایت از نوع SSD قابل انتخاب است.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر الوند استان زنجان

وب کم - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر الوند استان زنجان - بیرون جهنده، مشابه برخی محصولات - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر الوند استان زنجان - هواوی بین کلیدهای کیبورد (بین F6 و F7) قرار گرفته. آنر مجیک بوک پرو همچنین از یک درگاه USB 3.1 Type-C، سه درگاه USB 3.0 Type-A، یک - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر الوند استان زنجان - درگاه HDMI و یک درگاه 3.5 میلی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر الوند استان زنجان - متری هدفون بهره می برد.

باتری ظرفیتی 56 وات ساعتی دارد که مشابه با ظرفیتی است که معمولاً در لپتاپ های 13.3 اینچی شاهد هستیم. به همین دلیل به نظر می رسد آنر ابعاد و وزن را نسبت به ظرفیت باتری در اولویت قرار داده است.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر الوند استان زنجان

آنر مجیک بوک پرو با قیمت پایه معادل با 710 دلار به زودی در بازار چین به فروش می رسد. هنوز مشخص نیست که پای این محصول به کشورهای دیگر هم باز می شود یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone