🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40126.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

ابهام در مورد نوار ابزار ایرانسل؛ حضوری اجباری و اعتراض کاربران

اگر کاربر دیتای ایرانسل هستید به احتمال زیاد در زمان مراجعه به برخی از وب‌سایت‌های پربازدید ایرانی مانند سایت رسمی برنامه ۹۰ یا دیجی‌کالا با یک لوگو یا تولبار ایرانسل در پایین نمایشگر روبه‌رو شده‌اید؛ قابلیتی که اعتراض کاربران و ...

اما خود این «قرار دادن» حکایتهای بسیاری به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - همراه داشته است. به گفته کارشناسان، روندی که ایرانسل میتواند با آن یک - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - تولبار در پایین نمایشگر کاربران قرار دهد، اخلاقی نیست. «رضا شادمان»، برنامه نویس وب و مدیرفنی وبسایت «جاباینجا» که اتقاقاً یکی از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - اولینهایی بود که در توییتر به این اقدام ایرانسل اعتراض کرد در گفتگو با دیجیاتو خبر می‌دهد: «ایرانسل با اسنیف و پایش ترافیک کاربر و دستکاری آن، در حالت تئوری حتی میتواند شناسههای کاربری و گذرواژه کاربران را هم در همین سایتهای پربازدید ببیند

شادمان در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - این باره میگوید: «تصور کنید یک آدرس وجود دارد که ایرانسل آن را به عنوان هدف - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - داده است. هر زمان که کاربری به آن آدرس مراجعه کند، یک کد جاوا اسکریپت هم به سایت اضافه و اینجکت میشود تا سایتی که در نهایت برای کاربر نمایش داده میشود شامل یک تولبار - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - باشد

در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - این میان برخی از کاربران اعتقاد دارند که علت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - نمایش این تولبار، داشتن اپلیکیشن ایرانسل من است. شادمان در این باره می‌گوید: «اپلیکیشن ایرانسل من به صورت تئوری میتواند در اندروید در پسزمینه به سرورهای ایرانسل متصل شده و پینگ کند. به این مفهوم که به سازندهاش بگوید کاربر در حساب کاربری خود لاگین است یا خیر. یا اطلاعات کلیتری مانند آدرس آی.پی و اطلاعات سیمکارت را برای ایرانسل ارسال نماید. حال زمانی که وارد یک سایت میشویم، ایرانسل میتواند متوجه شود که این همان شماره آی.پی است که با اپلیکیشن ایرانسل من هم به سرور متصل بوده و با مچ کردن این اطلاعات، در حالت تئوری قادر است تولبار را برای کاربران خاصی نشان دهد که در اپ لاگین هستند اما خود اپ به تنهایی قابلیت نمایش تولبار در مرورگر دستگاه را ندارد.»

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران

«علی میرزایی»، توسعه دهنده وب به دیجیاتو میگوید که در حال حاضر دو نظریه در مورد نحوه اضافه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - شدن این تولبار وجود دارد: «زمانی که ما میخواهیم دیجیاتو را باز کنیم، ایرانسل متوجه میشود که این سایت از سوی کاربر درخواست شده و با دستکاری اطلاعات رد و بدل شده، تولبار یا محتوای مورد نظر خودش را به محتوای سایت اضافه میکند. در حال حاضر دو نظریه وجود دارد. عدهای میگویند که ایرانسل از طریق اپلیکیشن ایرانسل من دیتای رد و بدل شده برای کاربر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - را پایش میکند و برخی هم معتقد هستند که این اپراتور با راه‌های دیگری قابلیت دستکاری ترافیک و هدف گذاری برای نمایش محتوای خودش در برخی سایتها را ایجاد می‌کند که ارتباطی به اپ ایرانسل من ندارد

در حال حاضر از یک سو درخواست کاربر پایش شده با تغییراتی به دست او می‌رسد و از سوی دیگر، مالکان سایتها معترض هستند که در محتوای سایتآنها دست برده شده و سایت آنها به گونهای که مایل نبودهاند برای کاربران به نمایش درآمده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران

ایرانسل عنوان میکند که این تولبار در سایتهای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - پربازدید به نمایش درخواهد آمد؛ اما آیا همین سایتهای پربازدید موافق این کار هستند؟ دستکم میدانیم که دیجیکالا مایل است مسئله را به شکل حقوقی دنبال کند. - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - «محمدحسن موسوی» از روابط عمومی دیجیکالا در گفتگو با دیجیاتو میگوید:

«ما هم به تازگی متوجهشدهایم که ایرانسل این کار را - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - انجام میدهد و ظاهرا برای افرادی که اپلیکیشن ایرانسل من را در موبایلهای خود دارند چنین اتفاقی رخ داده است. فکر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - میکنیم این اقدام نوعی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - سرقت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - ترافیک است و پس از گفتگو با بخش حقوقی، متوجه شدیم که این اقدام در مغایرت کامل با یکی از بندهای قوانین جرایم رایانهای است. از نظر حقوقی این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و از نظر تکنیکال نیز در حال - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - طراحی یک ربات برای حذف تولبار ایرانسل از سایت خود هستیم. اقدام ایرانسل جدا از بحث سرقت ترافیک، تجربه کاربری دیجیکالا را هم با مشکل مواجه میکند. هر صفحه در سایت یا اپلیکیشن ما با دقت طراحی شده و اضافه شدن ناخواسته یک لوگو به آن، باعث اتفاقات منفی میشود

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران
توییت مدیر محصول تجربه خرید دیجی‌کالا

اما ایرانسل چگونه از اقدام خود دفاع میکند؟ روابط عمومی این شرکت، در مورد تولبار ماجراساز بیانیه تنظیمشدهی زیر را در اختیار دیجیاتو قرار داده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - و هرگونه پایش ترافیک کاربران را تکذیب می‌کند:

«ایرانسل با راهاندازی سرویس «نوار ابزار ایرانسل» امکان دسترسی و مدیریت آسانتر حساب ایرانسلی را برای مشترکان خود فراهم کرده است.

ایرانسلیها میتوانند در زمان - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - بازدید از وبسایتهای گوناگون همزمان به سیستم مدیریت حساب خود دسترسی داشته باشند. به این معنا که در زمان وبگردی در برخی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - وبسایتهای پربازدید، نوار ابزاری در پایین صفحه مرورگر نمایش داده خواهد شد که از طریق آن امکان دسترسی به حساب ایرانسل و مدیریت آن برای کاربر فراهم شده است.

از جمله مهمترین کاربردهای این نوار ابزار میتوان به بررسی باقیمانده بستههای اینترنت، فعالسازی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - بستههای اینترنت، مشاهده پیشنهادهای ویژه، درخواست تعویض سیمکارت 3G به 4G و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - مراجعه به وبسایت ایرانسل اشاره کرد.

استفاده از این نوار ابزار به کاربرانی که به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - پیامکهای اطلاعرسانی در مورد حجم باقیمانده بسته خود دسترسی ندارند، این امکان را میدهد که بدون متوقف کردن فعالیت خود، به راحتی از حجم باقیمانده مطلع شوند.

در پاسخ به نگرانیهای مطرح شده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - از سوی برخی کاربران محترم، ذکر این نکته لازم است که در فرایند فوق، هیچگونه رصد و مانیتورینگ فعالیت کاربران در شبکه صورت نمیگیرد و بدون هرگونه ارتباط با فعال بودن نرمافزار «ایرانسل من» روی گوشی مشترک، صرفا از طریق مسیریابی عادی شبکه و مبتنی بر نشانی IP وبسایت مقصد، - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - در مورد برخی وبسایتهای پربازدید داخلی که از پروتکل HTTP پشتیبانی میکنند، نوار ابزار در دسترس کاربران قرار میگیرد.

مشاهده و استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - از این نوار ابزار رایگان - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - است و حجم دیتای مشترک برای استفاده از آن کاسته نمیشود. سرویسهای مشابهی تا کنون در کشورهای برزیل، چین، هند و روسیه ارائه شده و برای نخستین - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - بار در ایران ایرانسل آن را در اختیار مشترکان خود قرار داده است

«میلاد نوری»، توسعه دهنده وب و مدیرعامل توکانتک در گفتگو با دیجیاتو از مشخص نبودن روش دقیق ایرانسل در نمایش تولبار برای کاربران میگوید و آن را چندان مرتبط با اپلیکیشن ایرانسل من نمیداند: «هنوز مشخص نیست که تولبار ایرانسل برای چه کاربرانی و با چه مشخصههایی نمایش داده میشود. حدس من این است که تولبار صرفاً چند بار به کاربر نمایش داده میشود و وقتی کاربر علاقهای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - به استفاده از آن نشان نمیدهد، ایرانسل نمایش آن را متوقف میکند. با توجه به دسترسیهایی که اپلیکیشن ایرانسل من دارد، از جمله دسترسی «Device Information»، میتواند برخی اطلاعات موبایل شما - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - از جمله مشخصات دستگاه و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - شماره سریال آن، آی.پی شبکه و موارد اینچنین را برای سازندهاش ارسال کند و شما را در شبکه شناسایی کند اما این اپ مستقیماً باعث نمایش تولبار در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - مرورگر کروم نمی‌شود. تنها ارتباط اینجاست که ایرانسل - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - میداند کاربرانی که تولبار را میبینند، اپ را نصب کردهاند یا خیر. به همین شکل - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - میتواند نوار ابزار را به صورت سفارشیسازی شده به کاربر نشان دهد. برای مثال، دکمه دانلود اپلیکیشن را به تولبار اضافه کند یا نکند

نوری هم اعتقاد دارد که اقدام ایرانسل، هم حقوق مصرف کننده را نقض میکند و هم مالکان سایتها - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - را: «ایرانسل با اینکار در حال تغییر محتوای سایتهای پربازدید است و اهمیتی ندارد که چه استفادهای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - از این دسترسی خود میبرد.» وی عنوان میکند که تغییر یک نقطه در یک سایت به معنای آن است که شما توانایی تغییر کل محتوای آن را نیز دارید: «ایرانسل با این راهکار میتواند حتی یکی از بنرهای دیجیکالا را با بنر محصولات خودش در دیجیکالا تغییر داده و کاربر را به سمت صفحه خرید مودمها و محصولاتش هدایت کند

وی نیز باور دارد که ایرانسل در صورت تمایل، میتواند با این روش شناسه کاربری و گذرواژه کاربرانش در سایتهای مختلف را به دست بیاورد: «اقدام ایرانسل نوعی اسنیف و سرقت اطلاعات محسوب میشود و در تمام دنیا قانون جلوی چنین کاری را میگیرد اما در ایران نمیدانم چنین قانونی داریم یا خیر

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران

به گفته - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - نوری، ایرانسل با این کار میتواند اطلاعات آماری و رفتار کاربران شبکه خودش را در سایتها به شکل کامل پایش کند. این کارشناس خبر می‌دهد که در واقع هر کار که مدیر سایت میتواند با جاوا اسکریپت انجام - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - دهد، ایرانسل هم قادر به انجامش است: «از خواندن اطلاعاتی که در سایتها وارد میکنید مانند نام کاربری و گذرواژه ها، صفحاتی که می بینید تا تاریخچه جستجوهای شما در اینترنت. چنین موردی از خطرناکترین نوع حمله در اینترنت شناخته می شود که در واقع حالتی مثل «مرد میانی» (Man-in-the-middle) دارد ولی اینجا خود اپراتور اینترنت در حال انجام این حمله به صورت خنثی است و از آن صرفاً برای نمایش یک تولبار - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - بهره میبرد

اما آیا اقدام ایرانسل غیر قانونی است؟ هر سه کارشناس معتقد هستند که این کار ایرانسل اگر حتی به دلیل نداشتن قوانین بهینه شده برای فضای آنلاین در ایران غیرقانونی محسوب - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - نشود، امری غیراخلاقی است و امنیت کاربران را زیر سوال می‌برد. 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone