🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  3. سوال: چرا مکش و قدرت جاربرقی بیش از اندازه شده است؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  4. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
  5. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12817.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

تلگرام با قابلیت حذف خودکار پیام‌ها و شکل جدیدی از گروه‌ها به‌روز شد

تلگرام با ویژگی‌های جدیدی از جمله حذف خودکار پیام‌ها برای همه چت‌ها، تعیین تاریخ انقضا برای لینک‌های دعوت و ویژگی «Broadcast Groups» برای داشتن گروه‌هایی با تعداد نامحدود اعضا بروز می‌شود. حذف خودکار پیام‌ها در ...

تلگرام با ویژگی‌های جدیدی از جمله حذف خودکار پیام‌ها برای همه چت‌ها، تعیین تاریخ انقضا برای لینک‌های دعوت و ویژگی «Broadcast Groups» برای داشتن گروه‌هایی با تعداد نامحدود اعضا بروز می‌شود.

حذف خودکار پیام‌ها در تلگرام از مدت‌ها قبل در بخش چت‌های - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سنندج استان کردستان - محرمانه در دسترس قرار داشت. در آخرین بروز رسانی، تایمر حذف خودکار پیام را می‌توان - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سنندج استان کردستان - برای همه - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سنندج استان کردستان - چت‌های تلگرام فعال کرد. در نتیجه پیام‌ها به صورت خودکار برای همه چت‌ها - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سنندج استان کردستان - بعد از گذشت - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سنندج استان کردستان - 24 ساعت یا هفت روز حذف می‌شوند.

کاربران به منظور فعال کردن این قابلیت، کافی است پیام مربوطه را انتخاب کرده، گزینه select و سپس Clear chat را انتخاب کرده و درنهایت گزینه Auto-Delete را فعال کنند. ویژگی حذف خودکار فقط پیام‌هایی که بعد از - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سنندج استان کردستان - تنظیم تایمر ارسال شده باشند را به صورت خودکار حذف می‌کند. شمارش معکوس برای حذف پیام از زمان ارسال پیام در نظر گرفته می‌شود و زمان مشاهده پیام را لحاظ نمی‌کند.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سنندج استان کردستان

به علاوه ابزار جدیدی نیز در صفحه اصلی تلگرام اضافه شده است که پیش نمایشی از پیام‌های اخیر را نشان می‌دهد. ابزارک کوچکی نیز نام و عکس پروفایل دوستان تلگرامی که اخیرا با آنها چت کرده‌اید را نشان می‌دهد.

در نسخه جدید تلگرام، قابلیت‌های جدیدی نیز به گروه‌های چت این پیام رسان اضافه شده است. گزینه Broadcast Groups به گروه‌های با تعداد - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سنندج استان کردستان - اعضای بیشتر از 200 هزار عضو اجازه می‌دهد تعداد نامحددی عضو داشته باشند. با فعال - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سنندج استان کردستان - کردن گزینه Broadcast - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سنندج استان کردستان - Group ، فقط ادمین‌های گروه می‌توانند به گروه پیام ارسال کنند‌، اما اعضا نیز می‌توانند به چت‌های صوتی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سنندج استان کردستان - بپیوندند. تلگرام می‌گوید این قابلیت جدید برای گره‌های بزرگ بسیار مناسب است - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سنندج استان کردستان - و کاربران می‌توانند در برخی جلسات مصاحبه، جهت انتشار برخی خبرها یا جلسات - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سنندج استان کردستان - آنلاین از آن استفاده کنند.

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید تلگرام،‌ این - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سنندج استان کردستان - امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا لینک‌های دعوت - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سنندج استان کردستان - را به گونه‌ای ارسال - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سنندج استان کردستان - کنند - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سنندج استان کردستان - که پس از پیوستن تعداد مشخصی عضو یا گذشت بازه زمانی خاصی (یا هر دو مورد) منقضی شوند. لینک‌های دعوت روشی مناسب برای دعوت افراد به گروه‌های - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سنندج استان کردستان - مختلف است. لینک‌های دعوت را می‌توان به کد QR قابل اسکن نیز تبدیل کرد. - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سنندج استان کردستان - بروزرسانی جدید به مدیران اجازه می‌دهد از تعداد اعضای اضافه شده از طریق هر لینک دعوت را مطلع شوند؛ بدین ترتیب مشخص می‌شود که از طریق کدام کانال می‌توان کاربر بیشتری جذب کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر لیلا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
دقیقا چیزی که من از تعمیرچی در شعبه سنندج در منزلم انتظار داشتم! خدمات بسیار حرفه ای و دقیقی بود که برای تعمیر جارو برقی آاگ VX9-1-CB-P utraone ارائه شد. آنها با صداقت و گفتگوی خوبشان، بر زمان و هزینه های لازم برای تعمیر بحث کردند و به من اطمینان دادند که دستگاه من در زمان پیش‌بینی شده آماده خواهد شد. این نحوه پشتیبانی از مشتریان خیلی ارزشمند است و از آنجا که در منزلم انجام شد، بسیار راحت بود. در مجموع، من با خدمات تعمیرچی بسیار راضی بودم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone