🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جهرم استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جهرم استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  2. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  5. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11706.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

اپل پتنت دوربین پریسکوپی را برای آیفون ثبت کرد

در حالی که مدت‌هاست دوربین پریسکوپی به پرچمدارهای اندرویدی راه پیدا کرده، هنوز آیفونی با این ویژگی در بازار وجود ندارد. با این حال اپل توانسته پتنت چنین فناوری را به ثبت برساند تا کاربران ...

در حالی که مدت‌هاست دوربین پریسکوپی به پرچمدارهای اندرویدی راه پیدا کرده، هنوز آیفونی با این ویژگی در بازار وجود ندارد. با این حال اپل توانسته پتنت چنین فناوری را به ثبت برساند تا کاربران آیفون در سال ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۳ به دوربین پریسکوپی دسترسی پیدا کنند.

این پتنت با عنوان «Folded Camera» در دفتر پتنت و نام تجاری ایالات متحده آمریکا به - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جهرم استان فارس - ثبت رسیده. سیستم‌های پریسکوپی دوربین می‌‌خواهند بر محدودیت‌های موجود در گوشی‌های هوشمند که تاثیر منفی روی کیفی تصویر دارند، غلبه کنند:

«ظهور دستگاه‌های کوچک و چندمنظوره مانند گوشی‌های هوشمند - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جهرم استان فارس - و - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جهرم استان فارس - تبلت‌ها، باعث ایجاد - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جهرم استان فارس - نیاز به دوربین‌های کوچک با رزولوشن بالا، - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جهرم استان فارس - وزن کم و کامپکت شده که بتواند تصاویر باکیفیت ثبت کنند. از نظر طراحی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جهرم استان فارس - سیستم اپتیکال، ارائه لنزهای تصویربرداری با قابلیت ثبت تصاویر روشن با رزولوشن بالا تحت محدودیت‌های ناشی از ابعاد کوچک دوربین‌ها، چالش‌برانگیز است.»

با اپتیک‌های جدید، نور جذب شده توسط سنسور تصویربرداری شکسته می‌شود که - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جهرم استان فارس - موجب افزایش زوم اپتیکال و بهبود کیفیت تصاویر با حفظ ابعاد کوچک مناسب گوشی‌های هوشمند می‌شود. طبق این پتنت، منشورها یک محور اپتیکال تاشو برای دوربین فراهم می‌کنند که - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جهرم استان فارس - منجر کاهش ارتفاع دوربین در محور Z می‌شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جهرم استان فارس

دوربین پریسکوپی منجر به افزایش چشمگیر قابلیت زوم اپتیکال آیفون می‌شود و می‌تواند زوم اپتیکالی بالاتر از ۲ یا ۲.۵ برابر آیفون ۱۲ پرو و پرو مکس در اختیار کاربران قرار دهد. برای مثال - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جهرم استان فارس - هواوی P40 پرو پلاس از قابلیت زوم اپتیکال ۱۰ برابری بهره می‌برد.

درون سیستم پریسکوپی مدنظر اپل، با دو المان شکست نور مانند منشورها و همچنین یک سیستم - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جهرم استان فارس - لنز مستقل میان آن‌ها روبه‌رو - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جهرم استان فارس - هستیم. سیستم لنز احتمالا مستقل از منشورها برای فوکوس خودکار و لرزشگیر اپتیکال (OIS) حرکت می‌کند.

اولین آیفون‌های مجهز به این سیستم - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جهرم استان فارس - احتمالا سال ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۳ از راه می‌رسند. این احتمال وجود دارد که اپل چنین فناوری را به آیفون ۱۴ پرو مکس در سال آینده میلادی اضافه کند، هرچند باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری در این زمینه باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone