🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  2. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  3. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  4. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  5. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42261.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

موبایل اکسپریا XZ1 سونی رسما معرفی شد

کنفرانس خبری سونی در IFA 2017 در حال برگزاری است و چندی قبل این کمپانی رسما از اسمارت فون تازه ی خانواده اکسپریا به نام Xperia XZ1 رونمایی به عمل آورد. اصلی ترین به روز ...

کنفرانس خبری سونی در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - IFA 2017 در حال برگزاری است و چندی قبل این کمپانی رسما از اسمارت فون تازه ی خانواده اکسپریا به نام Xperia XZ1 رونمایی به عمل آورد.

اصلی ترین به روز رسانی در نظر گرفته شده برایXperia XZ1 نسبت به نسخه سال قبلش چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ است و البته طراحی ظاهری آن که نسبت به گذشته بهبود قابل توجهی یافته است.

XZ1 امسال با بدنه ای فلزی عرضه شده تا یکی از عمده ترین گلایه های کاربران سونی برطرف گردد و باید بگوییم که این موبایل در زمره نخستین اسمارت فون های بهره مند از اندروید اوریو به شمار می رود - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - که به زودی وارد بازار می شود.

باید اشاره کنیم که سونی این موبایل را به جدیدترین تکنولوژی دوربین خود موسوم به Motion Eye™‎ مجهز کرده  که نخستین بار اوایل امسال و همراه با موبایل اکس زد پریمیم در اختیار کاربران آن قرار گرفت.

دوربین اصلی دستگاه یک سنسور ۱۹ مگاپیکسلی با قابلیت Predictive Capture یا عکاسی پیشگویانه دارد که چندثانیه قبل از فشردن دکمه شاتر از سوژه عکس می گیرد تا بهترین تصویر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - را به ثبت برساند.

این دوربین همچنین توانایی ضبط تصاویر فوق آهسته با رزلوشن 720p و نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه را دارد و علاوه بر این با سرعت های استاندارد نیز - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - می تواند ویدیوهای 4K از سوژه های خود بگیرد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

البته سونی اعلام کرده که از تکنولوژی لرزشگیر الکترونیکی اختصاصی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - خود به نام SteadyShot در آن بهره گرفته اما جای خالی یک لرزشگیر اپتیکال در آن به شدت احساس می شود.

برای تکمیل - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تجربهٔ تصویربرداری شما - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نیز، این موبایل به دوربین جلویی ۱۳ مگاپیکسلی با حسگر یک‌ سوم اینچی و فلاش جلو مجهز شده است تا بتوانید در هر شرایط نوری، سلفی‌ های متمایزی بگیرید.

یکی از قابلیت های جدید این موبایل مد اسکن سه بعدی است

یکی از قابلیت های جدید این موبایل مد اسکن سه بعدی است که به لطف آن دوربین می تواند آبجکت مد نظرتان را اسکن نموده و فایل دریافتی را - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به عنوان یک تصویر سه بعدی ذخیره نماید. بعدا می توانید این فایل را برای یک اسکنر سه بعدی ارسال نمایید تا به آن رنگ واقعیت بدهد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

موبایل اکسپریا XZ1 مجهز به یک نمایشگر ۵.۲ اینچی HDR با رزلوشن 1080p است که حفاظت از آن را هم آخرین نسخه از - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شیشه بسیار مستحکم شرکت کورنینگ به نام گوریلا گلس ۵ بر عهده دارد.

دستگاه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مورد بحث همچنین استاندارد IP68 را کسب کرده و در برابر آب مقاوم است. اما در خصوص بخش های داخلی این موبایل باید بگوییم طبق آنچه در بالا اشاره کردیم توان پردازشی خود را از اسنپدراگون ۸۳۵ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - می گیرد و ۴ گیگابایت رم، باتری ۲۷۰۰ میلی آمپر ساعتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی برای آن در نظر گرفته شده - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - است.

البته - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - باید اشاره نماییم که پشتیبانی از درگاه کارت حافظه مایکرو اس دی نیز برای این موبایل فراهم شده و به لطف آن میتوانید ظرفیت ذخیره سازی دستگاه را به میزان قابل توجهی بالا ببرید.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

اکسپریا XZ1 در چهار رنگ جدید آبی، صورتی، نقره‌ای و رنگ کلاسیک مشکی عرضه خواهد شد و هدفون - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - h.ear سونی نیز با رنگ‌ هایی متقارن با آن در دسترس خریداران قرار می گیرد.

طراحی

در خصوص طراحی اما باید بگوییم که سونی از شکل و ظاهری جعبه ای شکلی که برای مدت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نیم دهه روی موبایل های - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - خود پیاده می کرد فاصله گرفته اما باز هم همانطور که تایید خواهید کرد، ظاهر این موبایل همراستا و همسو با سایر پرچمداران بازار نیست و - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تا حدود زیادی از مد افتاده و قدیمی به نظر می رسد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

در این محصول خبری از نمایشگر لبه به لبه یا نسبت تصویر کشیده تر محصولات دیگر نیست و بخش بالا و پایین صفحه نمایش را حاشیه ای قابل توجه اشغال کرده است.

البته بدنه باریک و شاسی فلزی دستگاه حس بسیار خوبی را به آن بخشیده با این همه باز هم در کنار پرچمدارانی نظیر گلکسی اس ۸ سامسونگ حرفی برای گفتن نخواهد داشت. گفتنی است نسخه بین المللی این موبایل مجهز به حسگر اثرانگشت خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone