🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  2. سوال: دلیل کم بودن قدرت جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  3. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
  5. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38814.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

استارت آپ پین تا پین به «اسنپ تریپ» تغییر نام داد

گروه اینترنتی ایران با نام IIG نزدیک به 4 سال پیش در کشور شروع به فعالیت کرده و استارتاپ‌های نسبتا مطرحی را راه‌اندازی کرده است. در بین شرکت‌های زیرمجموعه این گروه نام پین تا پین ...

گروه اینترنتی ایران با نام IIG نزدیک به 4 سال پیش در کشور شروع - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - به فعالیت - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - کرده و استارتاپ‌های نسبتا مطرحی را راه‌اندازی کرده است. در بین شرکت‌های زیرمجموعه این گروه نام پین تا پین به عنوان پلتفرم خرید آنلاین بلیت هواپیما و رزرواسیون هتل به چشم می‌خورد که چندی پیش خبر از همکاری آنها - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - با مجموعه جدید گروه اینترنتی ایران یعنی زودروم منتشر شده بود. حالا خبر می‌رسد که از چند روز بعد پین تا پین با نام تجاری جدید اسنپ تریپ به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

اسنپ که اولین سامانه هوشمند تاکسی آنلاین در ایران به شمار می‌رود - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - در بین سایر شرکت‌های مجموعه گروه اینترنتی ایران از محبوبیت و احتمالا درآمد بیشتری برخوردار است، پیش‌تر همکاری نزدیکی را با سامانه زودفود (سفارش آنلاین غذا) آغاز کرده بود که منجر به تغییر نام اسنپ فود این سازمان شده بود.

یک منبع آگاه همچنین به دیجیاتو خبر داده که در راستای فعالیت جدید نام تجاری پین تا پین، این شرکت با سایت فلایتو نیز به تفاهماتی رسیده و قرار است همکاری نزدیک و مشترکی را با هم داشته باشند. سایت فلایتیو برخاسته از یک فروشگاه فیزیکی با سابقه در زمینه خرید و فروش بلیت هواپیماست که کارکردی همچون سایت علی بابا و زورق دارد. همکاری اسنپ تریپ و فلایتیو در زمینه فروش آنلاین بلیت هواپیما بوده و به زودی آغاز خواهد شد.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر پارس آباد استان اردبیل

خانواده گروه اینترنتی ایران با حمایت ایرانسل آغاز به کار کرده و شامل شرکت‌های بامیلو(بازار اینترنتی ایرانی)، اسنپفود(خرید آنلاین غذا)، زودروم(کرایه اتاق)، اسکانو (خرید و فروش مسکن) و اسنپ (تاکسی آنلاین) است. - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - پیش‌تر شرکتی به نام موزاندو نیز در این گروه فعالیت می‌کرد که در ادامه راه خود با بامیلو ادغام شد.

هنوز دقیقا مشخص - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - نیست که آیا پین تا پین توسط اسنپ خریداری شده و یا صرفا یک همکاری بین شرکتی صورت گرفته ولی در هر صورت به - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - نظر می‌رسد گروه اینترنتی ایران تصمیم گرفته تا سهم بیشتری - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - از بازار آنلاین گردشگری را داشته باشد. پیش‌تر دو شرکت علی‌بابا و زورق از دیگر شرکت‌های معروف این حوزه با یکدیگر قرارداد همکاری بسته بودند و باید دید که در آینده کدام یک از این شرکت‌ها می‌تواند در بازار گردشگری آنلاین موفق‌تر ظاهر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آرتمیس نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سایت ***** جارو برقی پاناسونیک 711 شما را با مناسبترین قیمت و بهترین گارانتی در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone