🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  2. سوال: چرا مکش و قدرت جاربرقی بیش از اندازه شده است؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  5. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34989.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

غول فناوری چین به خاطر تحریم آمریکا توانایی تعمیر توالت را هم ندارد

ZTE، غول فناوری چینی به خاطر تحریم های آمریکا توانایی تعمیر یک توالت ایستاده معیوب در دفتر خود را ندارد. ZTE از مدت ها قبل به بهانه دور زدن تحریم های آمریکا و عدم تبعیت از ...

ZTE، غول فناوری چینی به خاطر تحریم های آمریکا توانایی تعمیر یک توالت ایستاده معیوب در دفتر خود را ندارد.

ZTE از مدت ها قبل به بهانه دور زدن تحریم های آمریکا و عدم تبعیت از توافقنامه های قبلی از داد و ستد با کمپانی های آمریکایی منع شده بود. با این - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کنگاور استان کردستان - حال این شرکت تقاضای تعلیق تحریم ها را به وزارت بازرگانی ارائه داد و حتی دونالد ترامپ نیز تلاش هایی را برای رفع آنها در دستور کار قرار داد.

بر اساس توافق ماه گذشته برای رفع تحریم ZTE توسط آمریکا این کمپانی به پرداخت یک میلیارد دلار جریمه و ۴۰۰ میلیون دلار تضمین متعهد شده بود اما سنای ایالات متحده به بهانه تهدید علیه امنیت ملی مجدداً کمپانی چینی را از دریافت محصولات آمریکایی محروم کرد.

در حالی که چینی ها از فلج شدن ZTE به خاطر عدم دسترسی به بازار پررونق آمریکا و سخت افزارهای لازم ابزار نگرانی می کردند به نظر این مساله ابعاد جدید و جالبی به خود گرفته - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کنگاور استان کردستان - است. بر اساس متنی که توسط دپارتمان مدیریت ZTE تهیه شده این کمپانی به خاطر تحریم های آمریکا توانایی تعمیر یکی از توالت های معیوب در دفتر شنژن را ندارد.

توالت ایستاده مذکور که در دفتر شنژن این شرکت قرار دارد توسط کمپانی «امریکن استاندارد» در نیوجرسی تولید شده و خرید محصولات آنها به - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کنگاور استان کردستان - معنی دور زدن تحریم - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کنگاور استان کردستان - ZTE - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کنگاور استان کردستان - توسط آمریکا خواهد - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کنگاور استان کردستان - بود که با توجه زیر ذره بین قرار داشتن - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کنگاور استان کردستان - این شرکت، عواقب جبران ناپذیری را همراه خواهد داشت.تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر کنگاور استان کردستان بر اساس این متن که صحت آن توسط کارکنان این شرکت تایید شده، مسئولان به تعمیر توالت به محض رفع تحریم های آمریکا متعهد شده اند.

دونالد ترامپ که در گفتگو با رئیس جمهور چین از تلاش برای رفع تحریم های این شرکت خبر داده بود اخیرا برای پیشگیری از نابودی توافق دولتش با ZTE ملاقاتی را با سناتورهای جمهوری خواه ترتیب داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone