🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  5. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34984.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

معرفی نسخه جدید موتو Z3 Play؛ پرچمداری در کالبد میان رده

موتورولا برای حضور پررنگ تر در بازار میان رده نسخه ای قوی تر از موتو Z3 Play را رو کرده که برخی ویژگی آن به پرچمدارها شباهت دارد. معرفی این مدل که از نظر حافظه به ...

موتورولا برای حضور پررنگ تر در بازار میان رده نسخه ای قوی تر از موتو Z3 Play را رو کرده که برخی ویژگی آن به پرچمدارها شباهت دارد.

معرفی این مدل که از نظر حافظه به صورت اساسی بهینه سازی شده در حالی صورت می گیرد که تنها دو هفته از معرفی موبایل میان رده Z3 Play می گذرد.

در حالی که موتو Z3 Play معمولی از ۳ یا ۴ - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رامسر استان مازندران - گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد، نسخه جدیدتر به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که قابل مقایسه با بسیاری از پرچمدارهای موجود در بازار است.

کمپانی سازنده برای ایجاد تمایز و جذابیت بیشتر بدنه مدل قوی تر را به رنگ عقیق درآورده - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رامسر استان مازندران - است. پیاده سازی این تغییرات البته بی هزینه نیست و خرید Z3 Play عقیق برای - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رامسر استان مازندران - کاربران مستلزم پرداخت ۱۰۶ دلار بیشتر - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رامسر استان مازندران - نسبت به مدل معمولی است.تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رامسر استان مازندران

دیگر ویژگی های - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رامسر استان مازندران - موتو Z3 Play نظیر نمایشگر ۶ اینچی فول - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رامسر استان مازندران - اچ دی پلاس از نوع - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رامسر استان مازندران - امولد، چیپست اسنپدراگون ۶۳۶ با پردازنده قدرتمند هشت هسته کریو ۲۶۰ و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۰۹ - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رامسر استان مازندران - دستخوش تغییر نشده اند.

در بخش تصویربرداری نیز شاهد دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با ضریب اف ۱.۷ و دوربین ثانویه ۵ مگاپیکسلی هستیم که به فوکوس خودکار دوال پیکسل و فلاش دوگانه دورنگ LED نیز مجهز شده اند.

قطعات مذکور در بدنه ای از آلیاژ آلومینیوم جاخوش کرده اند که بین دو پنل شیشه ای با روکش گوریلا گلس ۳ قرار گرفته. این مدل نیز از پین های اتصال ابزارهای جانبی برخوردار بوده و قابلیت هایی نظیر موتو دیسپلی، اکشن، کمرا و غیره را ارائه می دهد.

از دیگر ویژگی های Z3 Play عقیق می توان به دوربین - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رامسر استان مازندران - سلفی ۸ مگاپیکسلی با ضریب اف ۲.۰ باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع و از - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رامسر استان مازندران - سوی دیگر حذف فلاش سلفی و درگاه هدفون اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone