🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34985.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

رقیب تازه برای اسپیس اکس؛ استارتاپ Rocket Lab هم ماهواره به فضا می فرستد

طی دو هفته‌ی آینده، استارتاپ فضایی Rocket Lab قصد دارد که راکت الکترون خود را به مقصد مدار زمین پرتاب کند تا این راکت اولین پرواز تجاری‌اش را تجربه کند. در واقع این پرتاب، به طور ...

طی دو هفته‌ی آینده، استارتاپ فضایی Rocket Lab قصد دارد که راکت الکترون خود را به مقصد مدار زمین پرتاب کند تا این راکت اولین پرواز تجاری‌اش را تجربه کند. در واقع این پرتاب، به طور کلی سومین پرواز - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گلپایگان استان اصفهان - الکترون خواهد بود و کمپانی یاد شده قصد دارد تا پایان سال، ماهانه پرواز‌های تجاری زیادی برای این راکت در نظر بگیرد.

قرار بود که جمعه گذشته اولین پرواز تجاری الکترون صورت پذیرد اما به علت مشکل به وجود آمده برای ماهواره‌ی ردیابی این راکت، پرتابش به تاخیر افتاد و قرار شد که راکت الکترون ۱۴ روز بعد به فضا پرتاب گردد.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گلپایگان استان اصفهان

راکت الکترون استارتاپ Rocket Lab ، به عنوان یک موشک فضایی قدری کوچک به نظر می‌رسد و - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گلپایگان استان اصفهان - تنها ۱۶.۷ متر ارتفاع دارد. بزرگی این راکت در برابر راکت - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گلپایگان استان اصفهان - هفتاد متری فالکون ۹ ساخته - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گلپایگان استان اصفهان - شده توسط اسپیس اکس اصلا به نظر نماید اما راکت لب نیازی به موشک بزرگتری نداشته و الکترون به منظور جابجایی محموله‌های کوچکی با وزن ۱۵۰ تا ۲۳۰ کیلوگرمی طراحی شده است. این راکت در اولین - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گلپایگان استان اصفهان - پرتاب تجاری خود قرار است - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گلپایگان استان اصفهان - چهار ماهواره و یک کاوشگر آزمایشی را به - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گلپایگان استان اصفهان - مدار زمین بفرستد.

 

به همین منظور استارتاپ یاد شده سعی کرده با کاهش ارتفاع این راکت هزینه‌ی ارسالش را - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گلپایگان استان اصفهان - پایین آورد که موجب - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گلپایگان استان اصفهان - شده که پرتاب الکترون برای شرکت سازنده‌اش تنها ۴.۹ میلیون دلار هزینه داشته باشد.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گلپایگان استان اصفهان

استارتاپ فضایی یاد شده به منظور انتقال سریع و مکرر ماهواره‌های کوچک به مدار زمین به راه انداخته شده و این هدف را دنبال می‌کند. در حال حاضر با شرکت‌هایی نظیر Planet رقابت می‌کند و سعی می‌کند سهمی در ده‌ها ماهواره‌ کوچکی که به فضا فرستاده می‌شوند داشته باشد.

اردیبهشت ماه سال گذشته راکت لب، اولین موشک خود را به مقصد - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گلپایگان استان اصفهان - مدار زمین پرتاب کرد اما این راکت موفق نشد که به خارج از جو زمین برسد. پس از بررس دیتای اطلاعاتی این پرتاب، مشخص شد که مشکلی ارتباطی موجب شده که این راکت پرتاب موفقیت آمیزی را تجربه نکند.

 

تماشا کنید: آغاز عصر نوین سفرهای فضایی؛ اسپیس اکس راکت - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر گلپایگان استان اصفهان - فالکون هوی را با موفقیت پرتاب کرد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone