🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  3. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43159.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

ورژن جدید Swarm می تواند نسخه قرن 21 دفترچه خاطرات کودکی تان باشد

اگر دوست دارید خاطرات خود را به یاد بسپارید و علاقه ای هم به نوشتن آن ها روی برگه های کاغذ ندارید، جدیدترین نسخه از اپلیکیشن Swarm می تواند نقش نسخه قرن بیست و یکم ...

اگر دوست دارید خاطرات خود را به یاد بسپارید و علاقه ای هم - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - به نوشتن آن - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ها روی برگه های کاغذ ندارید، جدیدترین نسخه از اپلیکیشن Swarm می تواند نقش نسخه قرن بیست و یکم دفترچه خاطرات را ایفا کند. پیش از جدیدترین آپدیت، Swarm برنامه ای بود که با آن می توانستید مکان هایی که رفته اید را به دوستان تان اعلام کنید.

اما حالا و با بروزرسانی اپ که به اسم Lifelog آن را - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می شناسیم، Swarm از دیدگاه قابلیت ها تغییرات زیادی داشته و  جای - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - یک اپلیکیشن اجتماعی با محوریت Check-in [اعلام حضور] که دارای قابلیت های سرگرم کننده همانند سیستم لیدربورد یا بازی های مختلف بود، به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - یک برنامه برای ثبت خاطرات تبدیل شده است.

با طراحی دوباره اپلیکیشن Swarm اکنون شاهد برنامه ای برای ثبت خاطرات - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - هستیم.

بنابراین اکنون به واسطه بروزرسانی ، جای آنکه مکان هایی که رفتید - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را ثبت کنید و آن ها را با دوستان تان به اشتراک - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بگذارید اپ با ویژگی های ساده جدیدش از شما می خواهد تا به یاد بیاورید که کجا رفته اید؛ به جایی که دوست دارید بروید، با آن خاطره بسازید و اگر دوست داشتید سال های بعد به آنجا بازگردید.

با - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - توجه به گفته های - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تیم توسعه دهنده، علت تغییرات جدید Swarm و طراحی دوباره این برنامه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - آن بود تا کاربران تجربه هایشان [با جزییات بیشتری که می خواهند] را به یاد بیاورند. آن هم نه برای بقیه، بلکه برای خودشان. چون با Swarm 5.0 می توانید تمرکز بیشتری روی خودتان داشته باشید.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان
جای اشتراک گذاری خاطرات با عکس ها یا ویدیوها، Swarm می خواهد تا فضایی ایجاد کند که به کمک یک نقشه مجازی، - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - با رفتن به آنجا خاطرات تان را مرور کنید.

صفحه اصلی دارای سه تب My Friends ،Me و Check-in - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - [برای - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اعلام حضور] است. به کمک بخش Me شاهد یک نقشه تعاملی هستید که مکان هایی که بوده اید را نشان می دهد. پایین نقشه هم می توانید تایم لاین یا همان جدول های زمانی که ایجاد کرده اید را ببینید.

با وجود اسنپ چت و اینستاگرام حرکت Swarm طبیعتا ریسک به حساب می آید. اما این نخستین بار نیست که آن ها تصمیم گرفته اند تا سیاستی عجیب را پیش بگیرند. نزدیک به سه سال پیش این توسعه دهنده سیستم اعلام حضور را از برنامه معروف Foursquare جدا کرد تا آن را به یک اپلیکیشن جداگانه به نام Swarm - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بیاورد.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

Foursquare Swarm: The Check In App

سازنده: Foursquare قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - iOS حجم: 95 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone