🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43157.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

متقاضیان نماد اعتماد الکترونیکی باید از اتاق اصناف، پروانه کسب بگیرند

معاون مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از آیین نامه جدید برای دریافت نماد اعتماد فروشگاه های الکترونکی خبر داد که از خرداد ماه برای متقاضیان اعمال می شود. فرانک اسکویی اعلام کرد کسب و کار های ...

معاون مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از آیین نامه جدید برای دریافت نماد اعتماد فروشگاه های الکترونکی خبر داد که از خرداد ماه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - برای متقاضیان اعمال می شود.

فرانک اسکویی اعلام کرد کسب و کار های الکترونیکی که در حوزه صنفی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - فعالیت می کنند، می توانند از طریق اتاق اصناف نسبت به دریافت پروانه کسب اقدام نمایند. وی تأکید کرد تا زمانی که فروشگاه های الکترونیکی اتحادیه مرتبط نداشته باشند، متقاضیان برای دریافت مجوز باید به اتاق های اصناف مراجعه کنند.

اسکویی همچنین اظهار داشت اطلاعات متقاضیان نماد اعتماد در صورت درخواست پروانه کسب، به مرکز اصناف و سپس از آنجا به اتاق های اصناف ارسال می شود و نیازی به ارسال مجدد اطلاعات از سوی متقاضی به این - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مراکز نیست.

متقاضیان برای دریافت نماد اعتماد الکترونیکی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - همچنان باید آدرس - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - محل تجاری داشته و هزینه های دریافت پروانه را متقبل شوند، اما معاون مرکز توسعه تجارت الکترونیکی می گوید به دنبال رفع این مشکل هستند تا تفاوتی بین این مراکز و کسب و کار های سنتی برقرار شود.

به گفته اسکویی، از هیئت مقررات زدایی وزارت اقتصاد خواسته شده تا در صورت امکان، الزام به دریافت برخی مجوزها برای کسب و - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کارهای اینترنتی نوپا برداشته شود، اما در حال حاضر تمامی کسب و کارهای صنفی برای دریافت نماد اعتماد الکترونیکی باید از اتاق اصناف مجوز کسب دریافت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone