🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  2. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  3. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34715.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

تولید کنندگان محتوا در یوتوب از دزدیده شدن ویدیوهایشان با خبر می‌شوند

یوتوب مشغول طراحی ابزاریست که به وسیله آن تولیدکنندگان محتوا بتوانند از دزدیده شدن ویدیوهای خود با خبر شوند. در حال حاضر، یوتوب هنگام بارگذاری هر ویدیو وجود آن روی پلتفرم را بررسی می‌کند یا ...

یوتوب مشغول طراحی ابزاریست که به وسیله آن تولیدکنندگان محتوا بتوانند از دزدیده شدن ویدیوهای خود با خبر - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - شوند. در حال حاضر، یوتوب هنگام بارگذاری هر ویدیو وجود آن روی پلتفرم را بررسی می‌کند یا اگر ویدیویی مشابه آن وجود داشته باشد، این موضوع را به اطلاع‌تان می‌رساند.

اما ابزار یادشده فقط قادر به تشخیص ویدیوهای کامل است و برای کلیپ‌های کوتاه کاربرد چندانی ندارد. خوشبختانه ابزار جدید که گوگل آن را Copyright Match نام نهاده، از هفته آینده در اختیار کانال‌هایی با بیش از ۱۰۰ هزار عضو قرار می‌گیرد و در تشخیص دزدی ویدیوها عملکرد بسیار بهتری دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان

به لطف Copyright Match، تولیدکنندگان محتوا با یک نوتیفیکیشن از دزدیده شدن ویدیوهایشان در پلتفرم ویدیویی گوگل مطلع می‌‌شوند. در این صورت افراد می‌توانند با فرد کپی‌کار ارتباط برقرار کرده یا به سادگی از یوتوب بخواهند که ویدیوی کپی شده را حذف کند.

مطابق قوانین یوتوب کسی که اول از - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - همه به بارگذاری یک ویدیو اقدام کند صاحب اصلی آن خواهد بود. بنابراین احتمال دارد کسی زودتر از شما ویدیویی که روی Vimeo یا فیسبوک‌تان بوده را روی یوتوب بارگذاری کرده و به صاحب آن تبدیل شود.

البته برای آنکه چنین اتفاق ناخوشایندی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - نیفتد، گوگل ابزار دیگری را هم در اختیار - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - تولیدکنندگان محتوا قرار داده است. Content ID به دارندگان حق کپی رایت کمک می‌کند که از دزدی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - محتوایشان توسط افراد دیگر باخبر شده و این افراد را پیدا کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone