🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  4. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44657.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

بهبود مالتی تسکینگ و دیگر آپدیت های نرم افزاری؛ ارمغان iOS 11 برای آیپد

در جریان WWDC 2017، اپل آپدیت های تازه ای را برای آیپد پرو معرفی کرد که قرار است از طریق iOS 11 به خانواده تبلت های آن بیایند و آنطور که شرکت کالیفرنیایی گفته، این نسخه از پلتفرم ...

در جریان WWDC 2017، اپل آپدیت های تازه ای را برای آیپد پرو معرفی کرد که قرار است از طریق iOS 11 به خانواده تبلت های آن بیایند و آنطور که شرکت کالیفرنیایی گفته، این نسخه از پلتفرم موبایلی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اش «بزرگ ترین به روز رسانی برای آیپد» را در خود دارد.

از جمله بخش هایی که در iOS 11 دستخوش تغییراتی شده می توان به Dock (نوار پایینی صفحه) اشاره کرد که حالا بیشتر از هر زمان دیگری به همین قسمت در مک شباهت دارد. به لطف تغییرات تازه، حالا کاربران می توانند هر تعداد اپلیکیشن که می خواهند به داک اضافه نمایند و در محیط اپلیکیشن نیز از هر نقطه ای به آن دسترسی داشته باشند و به راحتی میان اپ ها سوئیچ کنند یا حتی صفحه را به دو نیم تقسیم کرده و دو اپ را به صورت همزمان روی آن مشاهده نمایند.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی
اپل همچنین مالتی تسکینگ را هم در آیپد متحول کرده و برای نمایش همزمان چند اپلیکیشن در آن، ابزار تازه ای را به iOS آورده که شباهت زیادی هم به Spaces در مک دارد. در جدیدترین نسخه از پلتفرم موبایلی اپل، کاربران همچنین قادر خواهند بود، - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - متون، عکس ها و دیگر دیتای مدنظرشان را با عمل دِرَگ - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اند دراپ به اپلیکیشن ها اضافه نمایند که البته اوایل همین سال نسخه شخص ثالث از این قابلیت برای iOS عرضه شده بود.

قلم اپل هم حالا یکپارچگی بیشتری با iOS 11 دارد

گفته می شود که پنسل یا قلم اپل هم حالا یکپارچگی بیشتری با iOS 11 دارد و صرفا با اشاره روی لاک اسکرین از طریق آن، می توانید اپ Notes در آیپد را بگشایید. جالب اینکه هرآنچه به این - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اپ اضافه نمایید به لطف یادگیری ماشینی که متون نوشته شده شما را تحلیل می کند، قابل سرچ - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - خواهد بود.

اضافه نماییم، هر محتوایی که در آیپد امکان دریافت اسکرین شات از آن وجود داشته باشد، قابلیت علامت گذاری با پنسل یا قلم اپل را هم خواهد داشت. یک ابزار جدید هم برای اسکن اسناد به اپ Notes اضافه شده که فرایند دیجیتالی کردن آنها را سهولت می - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بخشد.

با در نظر داشتن رقابت داغی که هم اکنون به خاطر وجود لپ تاپ های سرفس مایکروسافت و همچنین کروم بوک گوگل در بازار محصولات آموزشی و اداری به وجود آمده، انتظار می رود که افزوده شدن این امکانات به iOS و به طور مشخص آیپد بتواند تا حدودی جایگاه اپل در این صنعت را بهبود بدهد.

گفتنی است iOS 11 حدودا در فصل پاییز در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone