🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  2. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  3. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39468.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

با دوربین H6D شرکت Hasselblad عکس های ۴۰۰ مگاپیکسلی بگیرید

چند سال قبل کمپانی Hasselblad دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی H5D را بر پایه تکنولوژی Multi-Shot روانه بازار کرده بود. حال برای این که منحصر به فرد بودن این برند فراموش نشود، دوربین «H6D-400c» با توانایی ثبت ...

چند سال قبل کمپانی Hasselblad دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی H5D را بر پایه تکنولوژی Multi-Shot روانه بازار کرده بود. حال برای این که منحصر به فرد بودن این - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - برند فراموش نشود، دوربین «H6D-400c» - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - با توانایی ثبت تصاویر ۴۰۰ مگاپیکسلی روانه بازار شده است.

فناوری Multi-Shot  کمپانی Hasselblad در عین پیچیدگی از روش ساده ای بهره می - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - برد. دوربین در ابتدا ۴ عکس ۱۰۰ مگاپیکسلی را - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - از صحنه مورد نظر می گیرد، به طوری که سنسور در هر عکس نسبت به عکس قبلی به اندازه یک پیسکل جا به جا می شود. سپس دو تصویر دیگر با جا به جایی نیم پیکسلی سنسور - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - گرفته می شوند. ترکیب این شش تصویر با هم یک عکس ۴۰۰ مگاپیکسلی با رزولوشن - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ۱۷۴۰۰×۲۳۲۰۰ را به دست می دهد. عکس مورد نظر در فرمت TIFF نوع ۱۶ بیتی ۲.۴ گیگابایت حجم خواهد داشت.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

پردازش چنین - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تصویری آنچنان دشوار است که می بایست دوربین را برای دریافت فایل نهایی آن - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به رایانه متصل نمایید تا بخشی از پردازش های لازم توسط - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - پردازنده آن انجام گیرد. ضمن این که باید بدانید گرفتن شش تصویر و جا - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به جایی سنسور فرایندی زمانبر خواهد - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بود، بنابراین از چنین روشی تنها می توان برای ثبت سوژه های کاملاً بی حرکت استفاده نمود.

نسخه اصلی دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی H6D شرکت Hasselblad با قیمت ۲۷ هزار دلار در دسترس قرار - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دارد، اما اگر به سرتان زده تا عکس های ۴۰۰ مگاپیکسلی را در آلبوم تصاویر - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - خود داشته - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - باشید می بایست مبلغی معادل خرید یک خودروی سواری معمولی، یعنی ۴۷۹۹۵ دلار را برای این - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کار اختصاص دهید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone