🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل چرخ ها در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
  2. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  3. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
  4. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38813.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

آتش گرفتن شارژر تلفن‌ هوشمند این بار در یک هواپیمای روسی

انفجار و آتش گرفتن تلفن‌های هوشمند دیگر به اتفاقی عادی بدل شده، از آتش گرفتن گلکسی نوت ۷ بدنام بگیرید تا منفجر شدن باتری آیفون اما اخیراً این اتفاق به قدری معمولی شده که با ...

انفجار و آتش گرفتن تلفن‌های هوشمند دیگر به اتفاقی عادی بدل شده، از آتش گرفتن - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر فریدون کنار استان مازندران - گلکسی نوت ۷ بدنام بگیرید تا منفجر شدن باتری آیفون اما اخیراً این اتفاق به قدری معمولی شده که با آتش - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر فریدون کنار استان مازندران - گرفتن شارژر تلفن‌ هوشمند در یک هواپیمای روسی، - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر فریدون کنار استان مازندران - دیگر کسی نگران نشده و موبایل آتش گرفته را به آرامی جمع می‌کنند.

البته بسیاری از شرکت‌ ها مجبور می‌شوند که درباره - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر فریدون کنار استان مازندران - انفجار و آتش گرفتن باتری‌های موبایل‌هایشان توضیحاتی بدهند و گاهی اوقات حتی مجبور می‌شوند آنها را از بازار جمع آوری کنند.

در حالی که کمپانی هواپیمایی Aeroflot اعلام کرده در پرواز صورت گرفته از مسکو به مقصد ولگوگراد، آتشی در کار نبوده و فقط کمی دود بلند شده، ویدیوی ضبط شده توسط یکی از مسافرین داستان دیگری را حکایت می‌کند.

با مشاهده‌ی تصاویر ضبط شده می‌توان فهمید که شعله‌های آتش در زیر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر فریدون کنار استان مازندران - صندلی های این هواپیمای فرود آمده، - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر فریدون کنار استان مازندران - زبانه کشیده - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر فریدون کنار استان مازندران - است.

جالب اینجاست که مسافرین از این - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر فریدون کنار استان مازندران - اتفاق نترسیده و تنها از آتش گرفتن موبایل یاد شده تعجب کرده‌اند، حتی یکی از مسافران به آرامی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر فریدون کنار استان مازندران - یک بطری آب را به دیگران برای خاموش کردن آتش تعارف نمود.

خدمه‌ی پرواز بالاخره موفق شدند - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر فریدون کنار استان مازندران - آتش را خاموش کرده، شارژر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر فریدون کنار استان مازندران - و تلفن سوخته را در یک ظرف یخ جمع آوری کنند.

یکی از سخنگویان شرکت هوایی Aeroflot درباره‌ی این اتفاق گفت:

«زمانی که پرواز - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر فریدون کنار استان مازندران - داشت مراحل فرود خود را سپری می‌کرد، از پاور بانک یکی از مسافرین دود سفیدی بلند شد. البته این دود بلافاصله توسط خدمه‌ی پرواز خاموش شد - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر فریدون کنار استان مازندران - و مسافرین به فعالیت‌ های - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر فریدون کنار استان مازندران - عادی خود بازگشتند. درضمن هیچ‌ صدمه‌ای به مسافرین وارد نشد.»

شاید عدم نگرانی مسافرین به این علت بوده که این مهم در زمانی اتفاق افتاده که هواپیما فرود آمده بوده و راه فرار وجود داشته است. تصور کنید اگر این اتفاق در زمان پرواز رخ - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر فریدون کنار استان مازندران - می‌داد احتمالا عکس‌العمل‌های متفاوتی مشاهده می‌شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone