🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36537.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

انتشار تصاویر زنده از موبایل معرفی نشده نوکیا X به همراه بریدگی نمایشگر

به تازگی تصاویر زنده ای از یک اسمارت فون معرفی نشده نوکیا که ظاهراً در رویداد اخیر HMD Global حضور داشته منتشر شده است. این دستگاه که با شماره مدل TA-1099 و نام Nokia X ...

به تازگی تصاویر زنده ای - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - از یک اسمارت - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - فون معرفی نشده نوکیا که - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - ظاهراً در رویداد اخیر HMD Global حضور داشته منتشر شده است. این دستگاه که با شماره مدل TA-1099 و نام Nokia X شناخته می شود دهمین موبایلی است که توسط HMD Global و تحت برند نوکیا توسعه می یابد.

در تصاویر تازه می بینیم که این موبایل - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - در رویدادی احتمالاً آسیایی در معرض دید قرار گرفته است. نوکیا X به نمایشگری بدون - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - حاشیه تجهیز شده که بریدگی کوچکی در بالا دارد و در کنار نامگذاری دستگاه، آیفون X اپل را یادآور می شود. از دیگر مشخصات قابل مشاهده نیز می توان به دوبین اصلی دوگانه و اسکنر اثرانگشت اشاره کرد.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران

در - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - والپیپر موبایل، اشاره ای به تاریخ 16 مه شده که می تواند تاریخ عرضه دستگاه باشد؛ گفتنی است در همان روز موبایل وان پلاس 6 هم روانه بازار می شود. علاوه بر این احتمال دارد که - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - موبایل جدید - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - دو کمپانی فنلاندی در برخی مناطق تحت عنوان Nokia X6 عرضه شود. مدتی است که تصاویری از موبایلی با این نام در - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - فضای مجازی مشاهده می شود اما تفاوت طراحی آن با موبایل موجود در تصاویر بالا، می تواند ناشی از رندرهای ناموثق باشد.

همچنین این احتمال وجود دارد که X6 موبایلی دیگر در خانواده X باشد؛ در هر صورت تا زمانی که HMD Global رسماً تایید - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - نکند نمی توان از چیزی مطئن بود. گفته می شود موبایل Nokia X6 به نمایشگر 5.8 اینچی با نسبت ابعاد 19:9، اسنپدراگون 636 و 6 گیگابایت حافظه رم مجهز است و مدلی اقتصادی تر از آن به همراه چیپست هلیو P60 مدیاتک و 4 گیگابایت رم هم در دستور کار - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران - است.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران

- تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چمستان استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone