🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  2. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
  3. سوال: چرا دکمه های روی جاروبرقی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد صفحه کلید ها مهمترین عامل این اتفاق است.
  4. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32600.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

اعلام برنامه ARM برای دو سال آیند؛ پردازنده های 5 نانومتری در 2020 از راه می رسند

شرکت Arm به تازگی نقشه راه دو سال آینده خود را اعلام کرده است. آرم شرکتی است که پردازنده ها را طراحی می کند و حق امتیاز استفاده از آنها را به سایر شرکت ها ...

شرکت Arm به تازگی نقشه راه دو سال آینده خود را اعلام کرده است.

آرم شرکتی است که پردازنده ها را طراحی می کند و حق امتیاز استفاده - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرین شهر استان اصفهان - از آنها را به سایر شرکت ها می فروشد. تقریباً تمامی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرین شهر استان اصفهان - سازندگان گوشی های هوشمند از پردازنده های طراحی شده توسط این شرکت به نام کورتکس بهره - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرین شهر استان اصفهان - می برند.

در حال حاضر قوی ترین پردازنده طراحی شده توسط این شرکت کورتکس A76 است که از معماری 7 - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرین شهر استان اصفهان - نانومتری بهره می برد. اما هنوز گوشی هوشمندی با چیپستی مبتنی بر این پردازنده عرضه نشده است. احتمالاً در آینده میت 20 هواوی در بین اولین هایی خواهد بود که به کورتکس A76 مجهز می شود.

آرم اعلام کرده که در سال جاری میلادی نسل بعدی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرین شهر استان اصفهان - A76 را معرفی می کند؛ پردازنده ای که در حال حاضر با اسم رمز «دِیموس» شناخته می شود. انتظار می رود شرکت های مشتری آرم از جمله کوالکام در 2018 طراحی معماری مورد نظر را دریافت کنند و به این ترتیب چند ماه پس از آن (در 2019) شاهد عرضه چیپست هایی با پردازنده های جدید باشیم.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرین شهر استان اصفهان

بنا بر گزارش آرم - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرین شهر استان اصفهان - دیموس بر اساس معماری 7 نانومتری طراحی شده. پس از آن شاهد پردازنده های با اسم رمز «هرکولِس» برای تابستان 2019 خواهیم بود که مشابه با کورتکس A76 دو مدل خواهند داشت: - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرین شهر استان اصفهان - بر اساس معماری های 5 و 7 نانومتری. نمونه 5 نانومتری در حال حاضر - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرین شهر استان اصفهان - برای نیمه های سال 2020 برنامه ریزی شده است.

اما اینها برای کاربران عادی چه معنی دارد؟ در واقع باید گفت که در سال های آتی باید انتظار قدرتمند - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرین شهر استان اصفهان - شدن و مهمتر از آن بسیار بهینه تر شدن مصرف چیپست ها باشیم. چیپست های کوچکتر نیاز به انرژی الکتریکی کمتری - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرین شهر استان اصفهان - دارند و گرمای کمتری تولید می کنند. به این ترتیب امکان کارکرد با فرکانس های بالاتر را دارند. بنا بر اعلام آرم کورتکس A76 می تواند به فرکانس 3 گیگاهرتز دست پیدا کند.

در نهایت باید اشاره کرد که برنامه زمانی آرم بسیار خوشبینانه به نظر می رسد. طراحی چیپ های کوچکتر و کوچکتر یک سوی داستان است و تولید انبوه آنها معضلی دیگر. پیچیدگی فرایند تولید با افزایش حجم تولید به میزان زیادی افزایش می یابد. حتی با معماری 10 نانومتری نیز بسیاری از کارخانه های تولید نیمه هادی ها در تولید کافی با مشکلاتی دست به گریبان هستند. ساخت - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرین شهر استان اصفهان - 5 نانومتری بستگی به روش های جدید دارد که البته برای تولید انبوه هم هنوز آزمایش نشده اند.

 

تماشا کنید: بررسی ویدیویی گلکسی نوت 9 توسط دیجیاتو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone