🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
  2. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
  3. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  4. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
  5. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32591.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

چت خصوصی به نسخه اندروید اسکایپ اضافه شد

در روزهای اولیه 2018 بود که مایکروسافت قابلیت چت خصوصی با پشتیبانی از رمزگذاری سرتاسری (End-to-End) را برای اسکایپ معرفی کرد و حالا در جدیدترین بروزرسانی این سرویس، کاربران دیوایس‌های اندرویدی نیز می‌توانند از این ...

در روزهای اولیه 2018 بود که مایکروسافت - تعمیرات جارو برقی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - قابلیت - تعمیرات جارو برقی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - چت خصوصی با - تعمیرات جارو برقی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - پشتیبانی از رمزگذاری سرتاسری (End-to-End) را برای اسکایپ معرفی کرد و حالا در جدیدترین بروزرسانی این سرویس، کاربران دیوایس‌های اندرویدی نیز می‌توانند از این قابلیت در پیام رسان ردموندی‌ها استفاده کنند.

در سیستم ارتباطی End-to-End تنها دو طرف ارتباط قادر به خواندن پیام ها هستند و با توجه به امنیت بالای آن، کمبود این سیستم - تعمیرات جارو برقی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - در اسکایپ کاملا احساس می‌شد. اما در کنار بخش چت خصوصی، بخش بلوتوث برنامه هم بهبودهایی داشته تا هنگام همگام سازی دیوایس‌های بی سیم با اپ شاهد مشکلات گذشته نباشید.

به همراه این موارد مایکروسافت در بروزرسانی اسکایپ - تعمیرات جارو برقی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اندروید سعی کرده باگ‌ها را برطرف کرده و یک تجربه پایدارتر برای کاربران به وجود بیاورد. نسخه 8.26 اسکایپ هر چند آپدیت بزرگی نیست ولی با تمرکز روی افزایش امنیت قدمی رو به جلو برای حفظ حریم شخصی کاربران - تعمیرات جارو برقی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - به شمار می‌رود.

 

نسخه جدید اسکایپ اندروید را هم اکنون می‌توانید از گوگل پلی دانلود کنید. - تعمیرات جارو برقی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بد نیست - تعمیرات جارو برقی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بدانید مایکروسافت در یک ماه گذشته قابلیت‌های قابل توجهی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است. آن‌ها بعد از درخواست‌های فراوان، تیک خوانده شدن پیام‌ها - تعمیرات جارو برقی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - را بالاخره به اسکایپ آوردند و پس از آن نیز امکان ضبط مکالمات ویدیویی - تعمیرات جارو برقی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - راهش را به برنامه پیدا کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone