🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
  3. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  4. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  5. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32588.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

برخورد پلیس فتا با دلالی آنلاین اعضای بدن

فروش اعضاء بدن و نه اهداء آن، مدت‌هاست که از مرز کاغذ نوشته‌های روی دیوار‌ها گذشته و شکل جدیدتری به خود گرفته؛ حالا افرادی که می‌خواهند اعضاء بدن خود را بفروشند، در فضای مجازی کبد، ...

فروش - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گالیکش استان گلستان - اعضاء بدن و نه اهداء آن، مدت‌هاست که از مرز - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گالیکش استان گلستان - کاغذ نوشته‌های روی دیوار‌ها گذشته و شکل جدیدتری به خود گرفته؛ حالا افرادی که می‌خواهند اعضاء بدن خود را بفروشند، در فضای مجازی کبد، کلیه و سایر اعضاء بدن خود - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گالیکش استان گلستان - را آگهی می‌کنند. از سوی دیگر دلالی آنلاین اعضاء بدن بستری مناسب را برای کلاهبرداری از افراد نیازمند به پیوند اعضاء فراهم کرده است.

اما اکنون رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از برخورد با هرگونه فعالیت در زمینه خرید، فروش و دلالی آنلاین اعضاء بدن در فضای مجازی با دستور قضایی خبر داد.

برای اینکه ببینیم روند درج آگهی و نحوه کار سایت‌های دلالی اعضاء بدن چگونه است، نگاهی می‌اندازیم به بخش «درباره ما» یکی از این سایت‌ها که در آن نوشته شده است:

«جهت درج آگهی در کانال، تعرفه آن را که ۵ - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گالیکش استان گلستان - هزار تومان تعیین شده واریز نمایید و بعد از آن، شماره و گروه خونی‌ خود را همین‌جا برای من ارسال کنید - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گالیکش استان گلستان - تا آگهی‌تان درج شود.»

بعد از این متن، شماره کارت و نام صاحب حساب نیز نوشته شده است؛ این یعنی تمام اطلاعات مورد نیاز برای شناسایی صاحب سایت، بدون نگرانی از برخورد نهادهای نظارتی در دسترس قرار دارد. این سایت در تلگرام، سروش و اینستاگرام نیز به فعالیت خود را ادامه می‌دهد. از آگهی دهندگان نیز تنها یک شماره تلفن، نام کوچک، گروه خونی و مبلغ درخواستی برای فروش کلیه درخواست می‌شود.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گالیکش استان گلستان

سرهنگ «تورج کاظمی» در گفتگو با ایسنا درباره برخی آگهی‌ها که اخیرا در فضای مجازی در مورد خرید و فروش اعضای بدن منتشر شده است، گفت:

«تیم‌های رصد پلیس فتا این موارد را رصد کرده و علاوه بر آن به شکایات و گزارش‌های شهروندان نیز به فوریت رسیدگی می‌شود، در این موارد کارآگاهان پلیس فتا، اطلاعات و مستندات را جمع آوری کرده و پس از تکمیل - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گالیکش استان گلستان - آن، پرونده را به مقام قضایی ارائه می‌دهند که در صورت تائید مقام قضایی نسبت به برخورد با این موارد اقدام خواهد شد.»

موضوع دیگری که توسط پلیس فتا مورد بررسی قرار خواهد گرفت این است که آیا - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گالیکش استان گلستان - فرد شخصا آگهی داده یا افراد سودجو به عنوان دلال و واسطه - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گالیکش استان گلستان - دست - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گالیکش استان گلستان - به چنین اقدامی زده‌اند.

به گفته سرهنگ کاظمی در برخی از این - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گالیکش استان گلستان - موارد ممکن است حتی اقدامات مجرمانه - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گالیکش استان گلستان - و کلاهبرداری نیز صورت بگیرد که پلیس فتا با دستور قضایی با آن - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گالیکش استان گلستان - برخورد خواهد کرد.

مواردی از این دست با دستورقضایی در پلیس فتای تهران در حال پیگیری است و با توجه به اینکه اخیرا چنین مواردی در حال - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گالیکش استان گلستان - رویت در فضای مجازی است پلیس فتا نیز برحسب دستور - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گالیکش استان گلستان - نسبت به شناسایی و رصد این سایت‌ها، شبکه‌ها - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گالیکش استان گلستان - و حساب‌های کاربری مربوط به آن اقدام خواهد کرد.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گالیکش استان گلستان

انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران نیز تاکید کرد که با دستور دادسرای جرایم رایانه‌ای و فن آوری اطلاعات به پلیس فتا، سایت‌های فعال در - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گالیکش استان گلستان - خرید و فروش کلیه و دیگر اعضاء بدن توقیف و کلیه اعضای - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گالیکش استان گلستان - فعال در آن به دادسرا معرفی خواهند شد.

در این راستا بازپرس ناحیه 31 تهران - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گالیکش استان گلستان - ( ویژه - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گالیکش استان گلستان - مبارزه با جرایم رایانه ای و فن آوری اطلاعات) با صدور دستور قضایی، پلیس فتا را موظف کرد جهت جلوگیری از اشاعه دلالی آنلاین اعضاء بدن، شبکه‌های قاچاق، خرید و فروش اعضای بدن، خارج از مقررات وزارت بهداشت و متولیان امر، نرم افزارهای فضای مجازی با نام تلگرام، واتساپ و نظایر آن و سایت‌ها را - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گالیکش استان گلستان - مورد - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گالیکش استان گلستان - بررسی قرار دهد و در صورت مشاهده فعالیت‌هایی در زمینه - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گالیکش استان گلستان - خرید و فروش اعضای بدن به ویژه کلیه، گزارش این فعالیت‌ها را به دادسرا اعلام و نسبت به انسداد سایت یا شبکه‌های مجازی اقدام کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone