🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن است با خراب بودن کلید تنظیم شما نتوانید میزان کشش موتور را تنظیم کنید.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  4. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  5. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32592.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

نفوذ به دستگاه های پایش علائم حیاتی بیمار، تهدید امنیتی جدید بیمارستان ها

در دفکان که یکی از بزرگترین رویدادهای گردهمایی هکرها در آمریکا است، محققان شرکت امنیتی مک آفی روشی برای هک سیستم های پایش علائم حیاتی بیمار را به نمایش گذاشته اند. دستگاه های پایش علائم ...

در دفکان که یکی از بزرگترین رویدادهای گردهمایی هکرها در - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - آمریکا است، محققان شرکت امنیتی مک آفی روشی برای هک سیستم های - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - پایش علائم حیاتی بیمار را به نمایش گذاشته اند.

دستگاه های پایش علائم حیاتی بیماری امکان مشاهده اطلاعاتی از جمله ضربان قلب بیماران را در مراکز پرستاری بیمارستان فراهم می کنند. این دستگاه ها به طور معمول از حداقل دو بخش اصلی تشکیل شده اند: یکی از آنها در کنار بیمار قرار دارد و دارای حسگرهای مختلف است، قسمت دیگر ایستگاه مرکزی است که در مرکز پرستاری نصب می شود.

اطلاعات مرتبط با علائم بیماران از طریق شبکه و به واسطه پروتکل های نامعمول به ایستگاه مرکزی انتقال پیدا می کند. در صورتی که تغییر بحرانی در شرایط بیمار پیش آید، ایستگاه مرکزی به پرستاران هشدار می دهد.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

این موضوع که هکرها موفق به یافتن روشی برای نفوذ به سیستم هایی که با جان انسان ها - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در ارتباط است شده اند ترسناک به نظر می رسد. به گفته «داگلاس مک کی»، محقق مک آفی، پروتکل شبکه ای که در این دستگاه ها به کار می رود RWHAT نام دارد و توسط بیشتر سیستم های بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرد. همین موضوع موجب نگرانی بیشتر شده است.

محققان موفق شده اند اطلاعات حیاتی که در لحظه ارسال می شوند را دستکاری کرده و آنها را با اطلاعات غلط جایگزین کنند. هکرها توانسته اند برای مدت 5 ثانیه میزان ضربان قلب را از 80 بار - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در دقیقه به صفر برسانند. البته باید اشاره کرد که هدف این هکرها هشدارهایی برای بهبود امنیت چنین دستگاه هایی بوده است.

به گفته مک کی فقدان هویت سنجی موجب می شود دستگاه های مخرب در میانه راه قرار گرفته و اطلاعات پایش علائم حیاتی بیمار را شبیه سازی کنند. در این صورت در حالی که ممکن است پرستار به اشتباه تصور - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کند که شرایط بیمار طبیعی است، ولی بیمار در شرایط ایست قلبی باشد.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی
اطلاعات نمایش داده شده در دستگاه سمت بیمار (تصویر بالا)، در کنار اطلاعات - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نمایش داده شده در بخش پرستاری (تصویر پایین)

در آزمایش انجام شده تعدادی دستگاه خریداری شد که به ویندوز XP مجهز بودند. برخی از این دستگاه های قدیمی همچنان در بسیاری از مراکز درمانی در حال استفاده هستند. نرم افزارهای قدیمی این دستگاه ها از چندین آسیب پذیری رنج می برند، البته گفته شده که به فرم ویرهای دستگاه های پایش به سختی می توان نفوذ کرد.

به گفته محققان امنیتی با استفاده از ابزار پایش شبکه وایرشراک اطلاعات بیماران به صورت متن ساده دریافت شده است. به عبارتی این اطلاعات - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به هیچ وجه رمزنگاری نشده بودند. پس از این مرحله و در بررسی فرایند دست دهی محققان موفق شدند اطلاعات - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - تقلبی را برای ایستگاه - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مرکزی نمایش دهنده اطلاعات - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ارسال کنند.

به - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - گفته مک کی تولید کنندگان - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دستگاه ها می توانند با رمزنگاری داده های رد و بدل شده در شبکه بین دستگاه ها و نیز افزودن فرایندهای هویت سنجی، فرایند حمله به این دستگاه ها را به شدت - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مشکل تر کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone