🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  3. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
  4. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
  5. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32587.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

مدیر واحد موبایل سامسونگ: باتری گلکسی نوت ۹ کاملا ایمن است

چند روزی از معرفی عضو تازه خانواده گلکسی نوت سامسونگ می گذرد و از آنجایی که باتری گلکسی نوت ۹ سامسونگ ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد (بیشترین میزان در میان دیگر اعضای خانواده نوت) ...

چند - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - روزی از معرفی عضو تازه خانواده گلکسی نوت سامسونگ می گذرد و از آنجایی که - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - باتری گلکسی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - نوت ۹ سامسونگ ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد (بیشترین میزان در میان دیگر اعضای خانواده نوت) سامسونگ تلاش نموده تا اطمینان لازم را از بابت امنیت این موبایل به - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - کاربران و خریدارانش بدهد.

حدودا - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - دو سال از عرضه گلکسی نوت ۷ سامسونگ و جمع آوری آن از بازار به خاطر مشکل باتری می گذرد و موفقیت دیگر پرچمدارانی که بعد - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - از سال ۲۰۱۶ از سوی این - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - شرکت کره ای روانه بازار شدند سرنوشت تلخ این عضو از خانواده گلکسی نوت را در نظر کاربران کمرنگ کرده است.

این گوشی قرار بود به یکی از پرفروش ترین پرچمداران سری نوت تبدیل شود اما گرم شدن بیش از اندازه باتری آن و چند گزارش - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - پراکنده در - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - مورد آتش سوزی اش در نهایت به توقف تولید آن منجر گردید. بعد از چنین ماجرایی این سوال در ذهن بسیاری شکل گرفت که - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - آیا سری نوت به حیات خود ادامه می دهد یا خیر که در نهایت سامسونگ  با ارائه گلکسی نوت - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - ۹ (بررسی اختصاصی دیجیاتو) خط بطلانی بر تمامی این افکار کشید.

سامسونگ بلافاصله بعد از تشخیص علل اصلی بروز - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - این مشکلات تصمیم گرفت که به تولید نوت ۷ خاتمه دهد و از آن زمان با اتخاذ تدابیر ایمنی بیشتر هرگونه نگرانی در رابطه با گرم شدن و آتش گرفتن موبایل های تولیدی اش را در دل کاربران از بین برد و این اطمینان را به آنها داد که دیگر چنین اتفاقی تکرار نمی شود.

دی جی کو مدیر واحد موبایل سامسونگ اوایل روز گذشته اظهار نمود که مهندسان شرکت متبوعش اطمینان کافی را در مورد ایمنی باتری گلکسی نوت ۹ کسب کرده اند و در نتیجه کاربران می توانند با خیالی آسوده و بدون هیچ نگرانی از - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - این موبایل استفاده - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - نمایند.

اگر خاطرتان باشد سامسونگ سال گذشته تیم تازه ای را برای کنترل کیفیت باتری محصولاتش ایجاد کرد. وظیفه این تیم بررسی همخوانی داشتن تولیدات سامسونگ با دستورالعمل های کیفی آن است. این شرکت همچنین تغییراتی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - را هم در دیگر بخش های چرخه تولید خود ایجاد کرد تا مطمئن شود که دیگر ماجرای نوت ۷ تکرار نمی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone