🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  2. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  3. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  4. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  5. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23473.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

پخش زنده دیجیاتو: رویداد سخت افزاری گوگل [تمام شد]

تا ساعتی دیگر دنیای فناوری شاهد رویدادی مهم خواهد بود که طی آن گوگل برای چهارمین سال متوالی محصولات سخت افزاری جدید معرفی می کند. گمانه زنی های فعلی حکایت از معرفی پنج محصول دارد ...

تا ساعتی دیگر - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر چالوس استان مازندران - دنیای فناوری شاهد رویدادی مهم خواهد بود که طی آن گوگل برای چهارمین سال متوالی محصولات سخت افزاری جدید معرفی می کند. گمانه زنی های فعلی حکایت از معرفی پنج محصول - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر چالوس استان مازندران - دارد که شامل دو گوشی پرچمدار، دو محصول از سری نست، یک لپ تاپ و نسخه جدید پیکسل بادز خواهد - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر چالوس استان مازندران - بود.

پرچمدارهای جدید پیکسل ۴ و ۴ ایکس ال نام دارند و جنجالی ترین ویژگی آنها دوربین اصلی با ساختار مربعی شبیه آیفون ‍۱‍‍۱ پرو است با این تفاوت که سنسورها در راس اضلاع یک لوزی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر چالوس استان مازندران - قرار گرفته اند. پیکسل ۴ از یک نمایشگر - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر چالوس استان مازندران - ۵.۷ اینچی بهره می گیرد اما اندازه آن برای پیکسل ۴ اکس ال به ۶.۳ اینچی می رسد. از نظر سخت افزاری هم با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ و ۶ گیگابایت رم مواجه خواهیم بود.

فراموش نکنید که برخی منابع از احتمال معرفی نسخه 5G پیکسل ۴ هم سخن به میان آورده اند و بعید نیست گوگل با اینکار همه را سورپرایز کند.

دو - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر چالوس استان مازندران - سال بعد از معرفی پیکسل بوک ظاهرا زمان معرفی لپ تاپی جدید با نام «پیکسل بوک گو» فرارسیده است. این دستگاه ۱۳.۳ اینچی دستکم به پردازنده اینتل Core M3 و رم ۸ گیگابایتی مجهز خواهد بود.

بر اساس برخی گزارش - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر چالوس استان مازندران - ها اسپیکر - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر چالوس استان مازندران - هوشمند هوم مینی به گوگل نست مینی تغییر نام داده و با چندین قابلیت تازه تحت این برند معرفی خواهد شد. - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر چالوس استان مازندران - نسخه - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر چالوس استان مازندران - جدید ایرفون های پیکسل بادز هم برخلاف مدل معمولی واقعا بدون سیم بوده و توانایی حذف نویزهای اضافی را دارد.

از شما دعوت می کنیم از ساعت ۱۷۳۰ با پوشش زنده این رویداد توسط «مانی قاسمی» سردبیر دیجیاتو همراه باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone