🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  2. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22733.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

تصویر لو رفته از احتمال عرضه آیفون 12 در چهار مدل خبر می‌دهد

تصویری که به تازگی لو رفته از احتمال عرضه آیفون 12 در چهار مدل و در پاییز سال جاری میلادی خبر می دهد. «جان پراسر» (Jon Prosser) از افشاگران دنیای فناوری تصویری در توییتر منتشر ...

تصویری که به تازگی لو رفته از احتمال عرضه آیفون 12 در چهار مدل و در پاییز سال جاری میلادی خبر می دهد.

«جان پراسر» (Jon Prosser) از افشاگران دنیای فناوری تصویری در توییتر منتشر کرده - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رویان استان مازندران - که ظاهراً عرضه آیفون 12 در چهار مدل را تأیید می کند. بر اساس پست این افشاگر امسال دو مدل پایه در سایزهای 5.4 و 6.1 اینچی خواهیم داشت - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رویان استان مازندران - و مدل پرو نیز با نمایشگر 6.1 اینچی روانه بازار خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رویان استان مازندران

در این تصویر مدل گرانقیمت تر یعنی آیفون 12 پرو مکس با نمایشگر 6.7 اینچی هم به چشم می خورد. افشاگر مورد بحث می - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رویان استان مازندران - گوید تمام مدل های آیفون 12 به چیپست A14 بایونیک مجهز خواهند شد تا از استانداردهای شبکه 5G پشتیبانی کنند.

آیفون 12 پرو و مدل پرو مکس قابلیت های - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رویان استان مازندران - بیشتری را به ارمغان خواهند آورد و شایعه شده مثل آیپد پرو - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رویان استان مازندران - 2020 از اسکنر لایدار (LiDAR) برخوردار خواهند بود. این اسکنر کنار دوربین های عریض، فوق عریض و تله فوتو قرار خواهد گرفت. مدل های پایه آیفون 12 اما دوربین دوگانه خواهند داشت و از این اسکنر بی بهره خواهند بود.

شایعه شده مدل های پایه آیفون 12 فریم آلومینیومی دارند و مدل های پرو و پرو مکس فریمی از جنس فولاد ضد زنگ خواهند داشت که مقاومت بیشتری دارد. یکی از - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رویان استان مازندران - نکاتی که با دیدن این تصویر می توان به آن پی برد، - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رویان استان مازندران - کوچک تر شدن ناچ است و به نظر می رسد اپل بالاخره تصمیم گرفته سایز این بریدگی را - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رویان استان مازندران - کاهش دهد. اخیراً تصویر دیگری از طرح آیفون 12 در توییتر فاش شد که این گوشی را با ناچ کوچکتر نشان می دهد:

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رویان استان مازندران

تا پیش از شیوع ویروس کرونا انتظار می رفت اپل همانند سنت هر ساله آیفون 12 را در فصل پاییز روانه بازار کند. ولی متأسفانه با بحرانی که شیوع این - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رویان استان مازندران - ویروس به وجود آورده، احتمال تأخیر در عرضه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رویان استان مازندران - آیفون های جدید وجود دارد و حتی ممکن است عرضه آنها به سال آینده - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رویان استان مازندران - موکول شود.

اما پراسر عقیده دیگری دارد؛ به گفته او چون تولید نمونه اولیه آیفون - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رویان استان مازندران - 12 نهایی شده، این گوشی به احتمال زیاد همین امسال روانه بازار می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone