🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  2. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  3. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  4. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  5. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43443.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

تصویر منتسب به پنل جلوی گلکسی نوت 8 در کنار گلکسی اس 8 پلاس فاش شد [به روز رسانی]

با تأیید رسمی زمان رونمایی گلکسی نوت 8 توسط مدیر ارتباطات سامسونگ، شایعات در مورد این فبلت محبوب هم روز به روز بیشتر خواهند شد، و امروز یکی از طرفداران سابقه دار و خوشنام این ...

با - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تأیید رسمی زمان رونمایی گلکسی نوت 8 توسط مدیر ارتباطات سامسونگ، شایعات در مورد - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - این فبلت محبوب هم روز به روز بیشتر خواهند شد، و امروز یکی از طرفداران سابقه دار و خوشنام این کمپانی کره ای در توییتر، تصاویری از - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - صفحه شیشه ای جلوی نمایشگر گلکسی نوت 8 را در کنار - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - پنل گلکسی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اس 8 پلاس - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به نمایش گذاشته است.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

اگر این تصویر واقعیت داشته باشد، به راحتی می توان تفاوت های بین دو پرچمدار کره ای را مشاهده کرد. در حالی که گلکسی اس 8 پلاس لبه های گِرد و خمیده دارد، مقدار خمیدگی در گلکسی نوت 8 کاهش - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - یافته و این فبلت را به شکل مستطیل نزدیک تر کرده است.

گلکسی نوت 8 نمایشگری 6.3 الی 6.5 اینچی از نوع بیکران خواهد داشت

با مقایسه ابعاد این دو پنل و در نظر گرفتن نمایشگر 6.2 اینچی گلکسی اس 8 پلاس، به نظر می رسد - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - پرچمدار بعدی سامسونگ که اواخر ماه آگوست (به احتمال زیاد در نخستین روز شهریور ماه) به صورت رسمی معرفی می شود از صفحه نمایشی 6.3 - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - الی 6.5 اینچی برخوردار است. گلکسی اس 8 پلاس پنل 6.2 اینچی از نوع امولد و رزولوشن 2960×1440 دارد و همین رزولوشن برای نوت 8 نیز انتظار می رود. واضح است هر دو موبایل مورد بحث از صفحه ای با نسبت تصویر 18.5:9 بهره می گیرند.

گفتنیست ابتدای هفته جاری تصویر رندر دیگری منتسب به گلکسی نوت 8 را مشاهده کردید که شباهت زیادی با پنل امروز دارد. همان طور که می دانید شایعات مربوط به این تلفن هوشمند تا لحظه رونمایی متوقف نخواهند شد و طی چند هفته باقی مانده تا رویداد خبری سامسونگ در نیویورک، قطعاً اخبار متعددی را در مورد آن خواهیم شنید.

 

به روز رسانی:

امروز با رندرهای جدیدی از گلکسی نوت 8 روبرو هستیم که از دو منبع مختلف به دست آمده اند؛ یکی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - از طریق کاربر خوش سابقه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - توییتر، - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - و دیگری به واسطه شرکت سازنده اسکین موبایل به نام dbrand. در ادامه این دو رندر جدید را می بینید که با طرح های قبلی سازگارند:

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

البته تصویر دیگری نیز منتشر شده که بر اساس اطلاعات، مربوط به یک تولیدکننده کاور موبایل بوده و طراحی دیگری را - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - از - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - پنل - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - جلویی گلکسی نوت 8 با اندازه حاشیه های متفاوت نشان می دهد:

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone