🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  2. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  3. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  4. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  5. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43442.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

فید خبری اختصاصی گوگل معرفی شد

امروز گوگل اعلام کرد که با باز طراحی اپلیکیشن سرچ خود روی تلفن های همراه، نوعی فید شخصی سازی شده از لینک ها شامل موضوعاتی چون سرگرمی های مختلف، سفر، ورزش و دیگر موارد را ...

امروز گوگل اعلام کرد - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - که با باز طراحی اپلیکیشن سرچ خود روی تلفن های همراه، نوعی فید - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شخصی سازی شده از لینک ها شامل موضوعاتی چون سرگرمی های مختلف، سفر، ورزش و دیگر موارد را به آن اضافه کرده. این اقدام گوگل را می توان به مثابه رقابت مستقیم - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - آن با شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک دانست.

این شرکت در بیانیه خبری خود اعلام نموده که تغییرات ابتدا از آمریکا در اختیار کاربران قرار می گیرند و به ترتیب کشورهای دیگر نیز به آن اضافه می گردند.

گفتنی است خوراک خبری مذکور Google feed خوانده می شود؛ نامی که بیشترین قرابت را به محصولات مشابه ای چون News feed فیسبوک دارد. نیوز فید در واقع قابلیتی روی فیسبوک است و امکان مرور آپدیت های منتشر شده از دوستان، خانواده و منابع دیگر را ممکن می کند.

گوگل اما اعلام کرده که ابدا قصد کپی برداری از فیسبوک را نداشته - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و در مقابل می خواسته محلی برای استریم نتایج جستجوی مرتبط را برای کاربرانش فراهم  نماید.

Ben Gomes از نایب رئیسان واحد مهندسی گوگل در این باره گفت:

فید جدید در اصل به علایق شما باز می گردد و ابدا ارتباطی با موضوعات مورد نظر دوستان شما ندارد.

گفتنی است دو شرکت فیسبوک و گوگل تلاش دارند که بیشتر از قبل توجه کاربران فضای آنلاین را به خود جلب نمایند و از این طریق بر حجم درآمدهای خود بیافزایند. این دو شرکت مستقر - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - در سیلیکون ولی آنطور که پیش بینی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ها نشان می دهند تا سال 2018، روی هم رفته 50 درصد از درآمدهای تبلیغات آنلاین را به خود اختصاص خواهند داد.

در انتها - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - باید اضافه کنیم که گوگل فید لینک های خود را براساس تاریخچه سرچ کاربر در گوگل و همچنین دیتای به دست آمده از دیگر سرویس هایش نظیر یوتوب، کلندر و مواردی از این - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دست نشان می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone