🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  2. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  3. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  4. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  5. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43444.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

پتنت های جدید اپل؛ داک آیفون با پشتیبانی از سیری و تماس مخفیانه با پلیس

اداره ثبت پتنت آمریکا امروز اطلاعات مربوط به 54 پتنت جدید کمپانی اپل را منتشر کرد که در میان آنها داک هوشمند برای آیفون با قابلیت تشخیص صدا و پشتیبانی از سیری، متد جدید برای ...

اداره ثبت پتنت آمریکا امروز اطلاعات مربوط به 54 پتنت جدید کمپانی اپل را منتشر کرد که در میان آنها داک هوشمند برای آیفون با قابلیت تشخیص صدا و پشتیبانی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - از سیری، متد - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - جدید برای تماس با پلیس بدون جلب توجه، و همچنین پتنت های مربوط به طراحی محصول به چشم می خورد.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

داک هوشمند جدید اپل به اسپیکر، میکروفون و نمایشگر اختصاصی مجهز شده و بر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اساس اطلاعات موجود، از یک پردازنده داخلی برای تشخیص صدا نیز استفاده می کند. این دستگاه با اتصال به - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - آیفون علاوه بر تامین انرژی، امکان بهره گیری - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - از سیری را نیز - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - فراهم می کند.

پتنت جدید امکان تماس مخفیانه با 911 را فراهم می کند

پتنت دیگر اپل به امکان تماس با نیروهای امنیتی و امدادی (911) اشاره دارد که با ترکیبی از  پترن های خاص و خوانش اثر انگشت میسر می شود. البته تماس اضطراری با نیروهای امنیتی پیش از این نیز در آیفون وجود داشت اما بنا به گفته طراحان، روش های قبلی به راحتی (مثلاً هنگام گروگانگیری) قابل تشخیص بوده اند.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

در نهایت پتنت های «D792,378» و «D792,393» وجود دارند که اولی مربوط به طراحی یک هدفون به ظاهر ورزشی (احتمالاً Beats) بوده و دومی نیز به دیزاین یک کاور تاشو برای آیپد اشاره دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone